Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe brak wordt jij van spat (speed)?

Hoe brak wordt jij van spat (speed)?

76 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn.
Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou dat is dan hartstikke mooi! :sunglasses:

Ik heb zowiezo nooit een klote/down gevoel gehad na gebruikt van drugs.
Heb zelf nog maar één keer speed gedaan.. in kleine hoeveelheden. Heb dan ook geen last gehad van brakheid!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb alleen een brak gevoel van speed als ik echt veel heb gebruikt en weinig heb gegeten... Vooral door vitamine c tekort krijg ik dan altijd nix door me strot doordat mijn verhemelte echt brandend pijn doet :openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Nou dat is dan hartstikke mooi! :sunglasses:

Ik heb zowiezo nooit een klote/down gevoel gehad na gebruikt van drugs.
Heb zelf nog maar één keer speed gedaan.. in kleine hoeveelheden. Heb dan ook geen last gehad van brakheid!
Klik om te vergroten...

Hihi, en je was er zo bang voor :)

Hoogstens heb ik na een dagje/nachtje goed strak staan en lang doorgaan goede spierpijn en wat hoofdpijn. Ook wat misselijkheid vaak en niets is leuk of lekker.
Maar dat duurt een half dagje en dan komt de echte ik wel weer op.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja idd, als je veel neemt en niets eet, komt de man met de hamer wel ja
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van dex heb ik geen klote gevoel de volgende dag. Echt fijn spul! :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dex.. Ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil.
Speed is speed en tis kutspul. Dex of amf of pure pasta, bahie.

Idd, je kan er niet meer van vreten, vermagert als gekken, je huid wordt verrot als de neten en als je niet oppast heb je zo een maagzweer.
Jihoe wat leuk.
s
stampwijfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mjah. Ik merk het verschil wel. Maar ik gebruik zelf niet in grote hoeveelheden.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
TAWL zei:
Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat.
Klik om te vergroten...

Te lang wakker he. Ook zoiets doms. Niet normaal meer kunnen slapen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb er de dooie donder niet voor over om brak te zijn van speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wel, maar het gebeurt nooit. of toch bijna nooit.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
echt brak ben ik niet-ben dan wel aardig saggie..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
TAWL zei:
Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat.
Klik om te vergroten...

Te lang wakker he. Ook zoiets doms. Niet normaal meer kunnen slapen.
Klik om te vergroten...

Hmm, ik heb een erg slecht ritme gehad van speed. 4-7 uur gaan slapen en dat een weekje ofzo. Dit betekend niet dat ik geen rust had verder, het zijn gewoon de ultime rustige uurtjes (omgeving). Toch draai ik mijn ritme vaak in 1 dag weer om, meestal dmv. een joint. Problemen met slapen heb ik overgens nooit gehad, alleen de eerste dag van een totaal nieuwe bedtijd..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Qocaïne zei:
Nou dat is dan hartstikke mooi! :sunglasses:

Ik heb zowiezo nooit een klote/down gevoel gehad na gebruikt van drugs.
Heb zelf nog maar één keer speed gedaan.. in kleine hoeveelheden. Heb dan ook geen last gehad van brakheid!
Klik om te vergroten...

Hihi, en je was er zo bang voor :)
Klik om te vergroten...

Hen het inderdaad een beetje overschat :wink: Die brakheid :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb niks gemerkt van het brak zijn maar ik heb ook liggen slapen als een beer in winterslaap die nacht :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik er nix op zuip of weinig op drink ben ik de brakheid zelve, in elk opzicht van het woord brak. Echt niet normaal. Als ik het gebruik om uit te gaan en er goed op drink valt het allemaal nog mee en kan ik ook slapen.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB en valium helpen goed tegen uitwerkende pep :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je krijgt ook in de smartshops speciale mood doctors voor de zogenaamde speed en xtc crashes. Helpt redelijk goed moet ik zeggen, is trouwens ook allemaal op natuurlijke basis
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaaah de volgendde dag lekker uitgareen!! en gwn weer opnieuw begiinnen!! :) :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."