Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed vraagjes

Speed vraagjes

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien een domme vraag, maar ik vraag het me al een tijdje af.. Ik heb witte, geel achtige en roze achtige speed gehad. Hoe is dat verschil in kleur te verklaren? Is de één dan gewoon meer versneden dan de ander? Hoe zit het dan met het brand gevoel? Bij het ene grammetje heb ik het idee dat mn neus compleet weg brandt en bij het andere grammetje voel ik vrijwel niets branderigs.. En hoe kan het dat ik bij de eerste paar keren speed (de eerste 4 a 5 keer denk ik?) heel erg hyper was en erg veel zin had om de hele nacht te dansen en dat ik dat gevoel nu absoluut niet heb? Word er nu wel gewoon wakker van, maar verder niet echt actief..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Safire zei:
Misschien een domme vraag, maar ik vraag het me al een tijdje af.. Ik heb witte, geel achtige en roze achtige speed gehad. Hoe is dat verschil in kleur te verklaren? Is de één dan gewoon meer versneden dan de ander? Hoe zit het dan met het brand gevoel? Bij het ene grammetje heb ik het idee dat mn neus compleet weg brandt en bij het andere grammetje voel ik vrijwel niets branderigs.. En hoe kan het dat ik bij de eerste paar keren speed (de eerste 4 a 5 keer denk ik?) heel erg hyper was en erg veel zin had om de hele nacht te dansen en dat ik dat gevoel nu absoluut niet heb? Word er nu wel gewoon wakker van, maar verder niet echt actief..
Klik om te vergroten...

De kleur zegt niets over de speed zelf.Je kan heel witte speed kleuren in roze of gele....

Dat branderig gevoel dat je hebt heeft te maken hoe goed het is of met wat het versneden is, dit en dat.Maar je hebt een aantal verschillende brand gevoelens in je neus.(dat zal je wel later merken als je heel wat speed hebt geprobeert).

Met jou eerste keren is het normaal dat je hyper wordt en zo, maar door de tolerantie gaat het minder , en ook de eerste keren zal je het anders ervaren na een tijdje gebruiken.

Je krijgt ook een heel leuk gevoel na de 4de of 5de keer , maar na een tijdje voel je dat leuk gevoel niet meer , of je zal heel goede speed moeten hebben, en zal je dat leuk gevoel terug krijgen.


Zo is mijn ervaring toch. :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja toch, je weet toch.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Ja toch, je weet toch.
Klik om te vergroten...

:confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snap je.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Snap je.
Klik om te vergroten...


neej
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
jawel joh, klinkklare duidelijke koek...of speed in dit geval :mrgreen:

maar gast, enjoy zou ik zeggen ma hou voor jezelf gewoon bij wat voor gevoel je krijgt want geloof me, na een tijd dagelijks gebruik wordt het wel minder...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jelle Snel zei:
jawel joh, klinkklare duidelijke koek...of speed in dit geval :mrgreen:

maar gast, enjoy zou ik zeggen ma hou voor jezelf gewoon bij wat voor gevoel je krijgt want geloof me, na een tijd dagelijks gebruik wordt het wel minder...
Klik om te vergroten...


Het is een meisje. :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thanks voor de uitleg flash :)

Jelle Snel zei:
na een tijd dagelijks gebruik wordt het wel minder...
Klik om te vergroten...

Ik ben ook niet van plan dit dagelijks te gebruiken.. Eerder één keer in de maand/twee maanden
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je je speed uit zwolle hebt is het met crèpe-papier gedaan, was dus gewoon witte :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#11
oeps, sorry safire :wink:

maar mijn mening over het gebruik 1x in de 1 á 2 maanden...gewoon lekker doorhalen dan. Daar ligt wel zo'n tijd tussen dat het gevoel wel redelijk hetzelfde blijft. Maar wat je niet moet doen is verwachten dat het hetzelfde wordt of zelfs nog meer want dan is het ook fout. Je kent nu het gevoel en daardoor ga je hopen dat weer te voelen waardoor je misschien teveel gaat verwachten :)
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jah verdamme :( Wou dat ik nog altijd dat heerlijke gevoel had... Mjah ben dr nu maar mee gekapt vind dr niet zo veel meer aan... Ik denk dat ik het over een maandje ofzo ook maar weer eens probeer :P
K
KagMag2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
http://AllKristannaLoken.info

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."