#1
Misschien een domme vraag, maar ik vraag het me al een tijdje af.. Ik heb witte, geel achtige en roze achtige speed gehad. Hoe is dat verschil in kleur te verklaren? Is de één dan gewoon meer versneden dan de ander? Hoe zit het dan met het brand gevoel? Bij het ene grammetje heb ik het idee dat mn neus compleet weg brandt en bij het andere grammetje voel ik vrijwel niets branderigs.. En hoe kan het dat ik bij de eerste paar keren speed (de eerste 4 a 5 keer denk ik?) heel erg hyper was en erg veel zin had om de hele nacht te dansen en dat ik dat gevoel nu absoluut niet heb? Word er nu wel gewoon wakker van, maar verder niet echt actief..