Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswappie of nie.....

wappie of nie.....

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je vriendin het vermoeden heeft dat ze zwanger is, zou ze dan niet beter stoppen met drugs? Dat lijkt me nog verstandig :rolleyes:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Als je vriendin het vermoeden heeft dat ze zwanger is, zou ze dan niet beter stoppen met drugs? Dat lijkt me nog verstandig :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dit lijkt me zeker en vast het beste!

je gaat een (al dan niet kleine) risico voor het kind toch niet wagen voor domme drugs...


dat is het niet waard.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koop een test, jemig zeg. Die kun je tegenwoordig toch heel kort na de eerst uitblijvende menstruatie gebruiken? Of anders ff bij een huisarts.

En als dat allemaal niet kan: Prioriteiten stellen
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjonge sjonge :smilingimp: ,zeg .als je weet dat je aan kinderen gaat beginnen dan stop je zo en zo met die zooi ! denk je dat je binnen 1 dag alles uit je lichaam is ofzo ?

en een zwangerschaptest goed idee ,maar werkt ook niet altijd gelijk ...gewoon wat caatje zegt ...

Prioriteiten stellen !!!!!!
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriendin van me was zwanger zonder dat ze het wist en heeft in de eerste weken van haar zwangerschap nog van het "goede leven genoten". Na de bevalling bleek al snel dat de baby een aangeboren hartafwijking had. Het kindje is uiteindelijk in haar armen gestorven.

Ik hoop dat ik me nooit ga kunnen voorstellen hoe dat voelt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd als je aan kinderen wilt beginnen stop je toch met drugs, sowieso een goeie maand stoppen en dan aan kinderen beginnen..

als je nog drugs las xtc gebruikt vind ik ook niet dat je mentaal al klaar bent voor kinderen, maar dat is persoonlijk hé
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoezo zou je er dan mentaal niet klaar voor zijn?
Ik snap niet helemaal wat je daarmee bedoelt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
naar mijn mening ben je nog niet volwassen genoeg als je nog met zo'n drugs bezig bent en dan kinderen wil..
kinderen+harddrugs vind ik maar een slechte combinatie

daarmee ben je nog niet per se een slechte ouder, maar op papier vind ik het toch maar een afrader
Klik om te vergroten...

ben t helemaal met je eens, zodra je volwassener bent zijn er belangrijkere dingen in t leven dan drugs, en vooral geen drugs gebruiken als je kinderen gaat krijgen dat vind ik egt NIET kunnen.
l
luf10tjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vriendin van me gebruikt ook heel wat... Op een gegeven moment ging ze naar de wc en had ze opeens een miskraam (ze wist nog niet dat ze zwanger was, ik denk ook niet dat ze dit al lang was hoor)...
Kan goed zijn dat ze miskraam had door die spul hurr...
Idd stop er maar mee als je kinderen wil...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
naar mijn mening ben je nog niet volwassen genoeg als je nog met zo'n drugs bezig bent en dan kinderen wil..
kinderen+harddrugs vind ik maar een slechte combinatie

daarmee ben je nog niet per se een slechte ouder, maar op papier vind ik het toch maar een afrader
M
Michel ZLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wie kan mij hier goed en eerlijk antwoord op geven:

Mijn vriendin en ik gebruiken al geruime tijd maar zijn nu bezig om kindjes te krijgen.
Nu hebben wij a.s. weekend een feestje maar..... mijn vriendin is niet ongesteld geworden.
Stel dat ze op dit feestje gaat gebruiken; heeft dat uitwerking in welke vorm dan ook op dat ze misschien toch zwanger is of niet?
Of kan een pilletje in zo`n vroeg stadium geen kwaad?
Alvast bedankt voor de info.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je kinderen wilt krijgen vind ik dat je moet stoppen met drugs. Je gaat met je drugsgebruik naast jezelf nu ook iemand anders beschadigen. Dus slecht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."