#1
Volgens mij heb je het zelf ook wel eens gebruikt.. 




Maria zei:Hoop dat het zo een beetje duidelijk is geworden. Voor wie interesse heeft zal ik als ik klaar ben met mijn onderzoek (ik hoop tegen de zomer) de scriptie vast wel ergens online kunnen zetten![]()
lj_bob zei:Wat is je probleemstelling en wat zijn je onderzoeksvragen?
Welke opleiding doe je en welke literatuur gebruik je voor je theoretisch kader? Psychologie of??
Welke hypothesen heb je n.a.v. je literatuur opgesteld?
Ik ben benieuwd.. Als ik voor mijn opleiding een XTC-gerelateerde scriptie zou mogen schrijven dan zou dat ech vet zijn! haha..
-spaceman- zei:je kan niet minder dan 1 dag per maand xtc gebruiken??? ik doe het ongeveer 1 keer in de 2/3 maanden, lijkt me toch wel relevant!![]()
Eyezblack zei:Maar ik ben wel benieuwd naar de analyse en uitkomst van je onderzoek! Zou je die kunnen plaatsen als je die hebt?
Ik heb het meteen aangepast
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."