volgens mij ga je niet meer op die koppijn letten als je coke hebt gebruikt tenzij je de coke te hard in je hersenen snuift natuurlijk
#2
Ben van plan vanavond voor 1e keer coke te gebruiken, maar heb echt enorme koppijn en slik paracetamols aan een stuk door... Kan dit veel kwaad??? En met die koppijn... Kan coke die pijn ook verzachten of niet...???
#3
Het hangt er vanaf of de koppijn door drugs zelf komt lijkt mij
Maarjah ik zou het niet weten, mijn koppijn is wel een keer verdwenen door XTC.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.