Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jcp zei: Ik heb er een paar weken geleden ook wat in m'n tuin (en die van een vriend) gezaaid. De soort die ik bestelde was Papaver Somniferium "lilac single". Staan al aardig wat kleine sprietjes in de tuin nu! Klik om te vergroten... Toevallig bij de smartshop besteld? 10 euro voor 10 gram maanzaad wat in de winkel 50 cent kost. Bovendien is deze soort papaver ongeschikt voor het winnen van opium, hier heb je Papaver Somniferum Somniferum voor nodig. Dus niet papaver Somniferum Lilac single, de concentratie alkaloiden in die plant is erg laag, daar groeit alleen maanzaad aan"
"Ik eet de volgende ochtend altijd een banaan, gecombineert met een pakje goedemorgen drinkontbijt. Daarna een energy drink en een jointje en dan kan ik er weer tegenaan"
"Ik zou het nog wel even versnijden, 89,3 % kan je niet lekker snuiven. je krijgt dan geheid een dikke bloedneus en hart krijgt een optater van jewelste. Ik zou er 20% versnijding bij doen. (als je echt die 89,3% hebt). Als je gewoon een brok via een dealer gehaald heb heb je hoogstens 70%. 89,3% is alleen voor de grotere jongens te koop. daar verkoopt een dealer echt geen brokjes van. Maargoed veel plezier ermee!"
"Ik geloof eerlijk ook niet dat jij die 89,3% hebt, maargoed het kan natuurlijk zo zijn. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat er 89,3% op straat komt omdat het bij de grote jongens die per tientallen kilo's inkopen al versneden wordt. Dus jij hebt het nog van iemand die aan de grote jongens levert (een importeur?)"
"De kans dat de dealer zijn 70% aangekochte coke weer tot 89,3 % gaat schonen is 0%. Niemand heeft behoefte aan snuifcoke boven de 70% omdat die al supersterk is. En ik kan je vertellen dat er niemand is die op eigen houtje 100-200 gram vanuit colombia naar nederland gaat smokkelen, dat is gewoon onzin."
"Ik heb precies wat jij hebt! Denk constant dat er politie komt en dat ik dan vercrackt in het celletje wordt gegooid, en kijk constant naar buiten of er een horde agenten voor de deur staat. Waarom? geen idee, ik heb het alleen als ik coke hebt gebruikt. Misschien komt het, doordat cocaine er voor zorgt dat het gehalte aan dopamine en adrenaline wordt verhoogd. Adrenaline laat je hartslag stijgen en geeft je een superalert en onrustig gevoel. Misschien dat het daarmee te maken heeft?"
"De reden dat je niet zoveel voelde, is omdat je maar een kleine hoeveelheid gebruikt hebt. Van 1 slokje bier wordt je ook niet dronken, je zal toch meer moeten pakken wil je er echt wat van voelen."
"ha ha ha"
"XTC pillen schoonmaken is onnodig en leidt tot verlies. XTC pillen bestaan uit de werkzame stoffen (MDMA/MDA/MDEA/SPEED) en voor de rest zijn het alleen onschadelijke bindmiddelen. Het is onnodig om deze bindmiddelen uit de pil te verwijderen aangezien ze geen negatief bij-effect hebben. Een zeer enkele keer zit er een aantal mg cafeine doorheen maar niet meer als in een blikje red bull. Ongevaarlijk dus. Mischien kan je pure MDMA kopen als je daaraan kan komen. gr. Ktja"
"je kan crack of base-coke chinezen, dit doet men door het op een aluminium folie te leggen en te verhitten met een aansteker. De dampen worden vaak met een rietje of een ijzeren buisje opgezogen. Dit doet men omdat het effect sterker zou zijn dan coke snuiven. Het is echter ook sneller uitgewerkt dan snuiven, en verslavender."