Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer.. nix gevoeld?

eerste keer.. nix gevoeld?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ging dus coke snuiven.. nam 3x een sleutel topje samen met een vriend.. voelde helemaal NIKS hoeveel moet ik nemen om iets te voelen volgende keer.. of heb ik troep?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van 3 sleutelpuntjes mag je niet zo veel verwachten natuurlijk. Neem de volgende keer sowieso meer en laat het testen als je wilt weten hoeveel en wát je neemt.
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of je laat het hierbij.
Kun je altijd zeggen dat je het wel eens geprobeert hebt, maar dan zonder het schuldgevoel dat je onnodige risico's hebt genomen.

3 sleutelpuntje klinkt namelijk als iemand die nieuwsgierig is, maar niet direct een enorme drang heeft om er helemaal aan te gaan ofzo en daarvoor al helemaal niet het risico wil nemen dat het fout gaat.
Over coke hoeft niemand je te meer te vertellen dat het riskant spul kan zijn, want dat weet iedereen die tv kijkt wel in grote lijnen. (vooral in grote lijnen)

Ik spreek hier voor mezelf, maar ik vond coke wel erg lekker, maar ook weer niet bepaald een ervaring die je leven verrandert ofzo.
Kan me de eerste keer ook niet meer herrinderen, zo speciaal was het.
Van andere drugs weet ik het trouwens nog wel.

Tegenwoordig weet ik hoe lekker het is, maar vind ik het het risico niet meer waard.
Toen der tijd kon het me allemaal niet zo veel verotten.
Nu wel.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien had je wel troep, misschien doet coke je niet zoveel.

Met de reactie van martin van nu in het achterhoofd kun je heel goed naar het advies van ExceptionalInsight luisteren.

Enjoy your thing :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
iraqio zei:
ik ging dus coke snuiven.. nam 3x een sleutel topje samen met een vriend.. voelde helemaal NIKS hoeveel moet ik nemen om iets te voelen volgende keer.. of heb ik troep?
Klik om te vergroten...
Het zal wel zwaar versneden bakmeel geweest zijn: Een klein mespuntje van wat de Surinamers hier in de wijk leveren geeft snel een goede rush. Wees maar blij dat je dat effect niet kreeg, want dan is het risico groot dat je de rest van je leven met een onstilbare honger naar meer opgezadeld zit.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ik probeer t toch maar niet :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriend van me die veel in de hardcore/hardstyle scene zit neemt regelmatig speed, en heeft ook wel een coke gedaan. Hij zegt nooit echt wat gemerkt te hebben van coke behalve een licht wakker gevoel, en vindt het "niks aan". Hij heeft coke van 52% gehad (getest), niet tony montana coke maar ook geen rotzooi. Dus ja, sommige mensen zijn er gewoon minder gevoelig voor dan anderen.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het kan ook bij de 2de of 3de keer pas komen dat je het geweldig vind. Ik zat eerst veel aan de speed. Daarna probeerde ik coke de eerste keer en ik voelde er helemaal niks van. De 2de keer was wel veel beter. Het is de chillste drug die er is :hearteyes:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn eerste keer coke was toen ik dronken was, Nam 2 lijnen, kwartier later weer 1 , Ik garendeer je, Dat effect ervaar ik nooit meer :hearteyes: :hearteyes:

Als je niks voelt, stop ermee, kost alleen maar geld ! :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
je hebt een paar mogelijkheden
-het was troep
-sommigen mensen voelen de eerste keer niks van coke
-...

ik zou het niet opnieuw proberen, het is het niet waard om daaraan verslaafd te zijn.
maar die keuze maak jij.
succes
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je 3 flinke sleutelpunten neemt moet je toch wel wat voelen, anders was het zeker troep.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hangt af van de kwaliteit, zoals eerder gezegd. Ik voelde de eerste keer ook niks. Was waarschijnlijk te weinig, en waarschijnlijk baggersos. Pas de 3e of 4e keer voelde ik me actiever en had ik duidelijk dat verdoofde gevoel...

Ook is het volgens mij zo dat je coke 'moet' leren waarderen, vergelijk het maar met bijv. roken. In het begin denk je 'is dit het?' maar na een tijdje ga je het ook ECHT lekker vinden :wink:
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha iedere keer deze topics, ik voel niks de 1e keer. Dit is normaal. De volgende keer neem je meer van je packie en voel je je opeens de man. Dit is bij iedereen hetzelfde. Ik ga je niet waarschuwen om geen 2e keer coke te gaan doen, omdat je die keuze allang zelf hebt gemaakt. Veel plezier die 2e keer, en geniet ervan, daarna word het minder.
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik gebruik al tien jaar coke en voel het altijd maar ik moet dan wel gelijk een halve gram wegsnuiven in een keer.
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
dan zit je troep te snuiven of je krijgt 0,3 in plaats van 0,5.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
ktja zei:
dan zit je troep te snuiven of je krijgt 0,3 in plaats van 0,5.
Klik om te vergroten...
Of hij heeft in die 10 jaar een torenhoge tolerantie bij elkaar gesnoven.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha blijf idd maar van die shit af en als je het toch wil proberen doe het dan niet als je een probleem hebt ofzo anders zit je er meteen aan vast :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."