Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom heroïne ?

waarom heroïne ?

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik twijfel er niet aan dat je dat niet durft te zeggen als je recht tegenover me zou staan in een kroeg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een geretardeerde reactie, maakt het plaatje compleet.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben behoorlijk conservatief m.b.t homoseksualiteit in 't openbaar. Maar dat had je ook gewoon kunnen vragen.

De bescheidenheid die de Islam met zich meedraagt ligt dichter bij me, dan het Joods-Christelijke gedachtengoed die de meeste hier waarschijnlijk van hun ouders hebben meegekregen.

Maar ik zal me verontschuldigen voor m'n bijdrage aan het forum, die bedoelt was om mensen stabieler om te laten gaan met dope.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet zeker dat je dat niet de kroeg tegen mij durft te zeggen.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#8

P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Atropa klinkt als een naam die Albert Verlinde zou nemen als hij wilde barebacken via internet.
Klik om te vergroten...

Ach Deranged je hebt wel een toepasselijke naam gekozen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Wat een geretardeerde reactie, maakt het plaatje compleet.
Klik om te vergroten...

Kijk je eigen reactie dan, total onnodig en offtopic. Denk dat je maar eens bij jezelf moet beginnen als je zon reacties geeft, loser.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gaat lekker hiero...

Ik stel voor dat we al die hippie df meetings eens vervangen door ouderwetse barfights. Dan zijn dit soort discussies ook niet meer nodig.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wromtraxe zei:
Ik denk uit onzekerheid. Ze willen voor zichzelf bewijzen van:
' Ik kan die drug wel aan, ik word niet verslaafd '.

Een soort zelftest. Helaas is het niet risicoloos
Klik om te vergroten...


Klopt, ik zie dit nu ook in mn omgeving het maakt me zo gefrustreerd en machteloos het liefst wil ik niks meer met heroine gebruikers te maken hebbe.. en als je dan zegt dat je je zorge maakt zegge ze; oooh nee maar ik doe het maar 1x in de week of weetik veel wat.

It really really get's me frustrated :angry:

Maar ik weet wel zeker dat ik dit NOOit zelf wil gebruiken, ook niet als zelftest.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#13
ik d8 ook dat k het allemaal kon hebben :) en totdat ik ging basen en chinezen kon ik ook alles hebben .. erna moest ik alleen die twee per se hebben en dat kon ik eigenlijk weer niet hebben :wink:

om het hoge niveau van mijn voorgangers even te evenaren :
tegen mij zou je zoiets zeker niet zeggen in de kroeg want ik kom alleen in dozenkroegen en homobars :) ( meldt zich met flikkerig wapperend handje aan voor barfight :rock: )

alhoewel ... doe mij die britney van die ingetogen atropa maar :) met zo'n vrouw hoef je nooit bang te zijn voor je tokkiebuurman :wave:

:sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit heroine zou proberen, maar hmm, redenen? Denk om de reden dat ik wel eens drugs heb gebruikt die ik oorspronkelijk niet van plan was (ongeteste XTC, speed een keertje tijd geleden, 2c-b snuiven wat ongelovelijk pijnlijk zou zijn); Zo naar de klote zijn na een tijd feesten dat je het er allemaal toch inmikt. Qua die speed was het trouwens niet om de speed, maar om wakker te blijven in de trein terug naar huis; Echter, nuchter had ik dus echt geen speed genomen, maar het werkte wel om niet om te vallen op de terugreis.

Bij heroine en crack zou dat echter niet gebeuren.. Heb het een keertje aangeboden gekregen (wat bruin om te chinezen), toen kickte m'n basale tripinstinct van "ontwijk alles wat levensgevaarlijk is of gevolgen heeft" in, wat ik bijv heb als iemand me in een trip bedreigt, er een gevaarlijke situatie komt, er politie komt om iets etc; Zo snel mogelijk en onopvallend in de menigte verdwijnen en zo'n groot mogelijke afstand tussen mezelf en het probleem scheppen, in zo'n kort mogelijke tijd.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja...Heroïne...

Mijn leven bestaat uit leuke periodes, maar ook periodes waarin ik heel depressief en zelfdestructief ben. Het moet maar even gebeuren dat ik dan heroïne krijg aangeboden. Grote kans dat ik te zwak ben, of op dat moment schijt aan alles heb, dat ik het ga gebruiken :( In de goede periodes bid ik dat het leven niet slechter wordt...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voordat ik in een doodstil kloostertje zit voor een lange lange tijd, wil ik het zeker nog proberen maar dan zou ik het wel willen spuiten.

Ik ben en blijf nieuwsgierig maar angst heeft nog steeds de overhand in beslissingen met betrekking tot drugs.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met een gezonde angst is niets mis. Angst is een slechte raadgever per slot van rekening :)

Mijn nieuwsgierigheid heeft overwonnen en de angst is verdwenen door mij er grondig in te verdiepen. Daarvoor in de plaats kwam wel waakzaamheid.

De tijd zal leren of dat voldoende is...

Ik doe niet aan barfights btw...
In de bars waar ik meestal kom wordt wel met de handjes gewapperd, maar daar durven ze niet mee te slaan. Slecht voor de nagels ook :wink:
Het flikkert er al genoeg :grin:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#18
:openmouth: :grin:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#19
@deranged;
zielig knulletje toch, jij en je starwars

OT: omdat ze levensmoe zijn en alles maar de pot op kan?
h
heroboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom?
Omdat ik het echt is wou proberen.
Dit had ik achteraf beter niet gedaan. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."