Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCOKE & PARAnoia

COKE & PARAnoia

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pino77Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee, ik heb wel altijd het gevoel dat ik wil dat de politie achter me aanzit want dan ren ik gewoon weg ofzo. en dan voel ik me belangrijk
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb precies wat jij hebt! Denk constant dat er politie komt en dat ik dan vercrackt in het celletje wordt gegooid, en kijk constant naar buiten of er een horde agenten voor de deur staat. Waarom? geen idee, ik heb het alleen als ik coke hebt gebruikt.
Misschien komt het, doordat cocaine er voor zorgt dat het gehalte aan dopamine en adrenaline wordt verhoogd. Adrenaline laat je hartslag stijgen en geeft je een superalert en onrustig gevoel. Misschien dat het daarmee te maken heeft?
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het altijd als we het even ergens buiten een kroeg doen.
Elk steegje kan zo'n mooie witte auto uitkomen, niet goed.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
pino77 zei:
hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik zonder coke vaak genoeg, maar in een veel ergere mate dan jij beschrijft.. :(
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vreemd verschijnsel. Op een gegeven moment kreeg ik ook zoiets als ik me volgesnoven door de stad verplaatste. Van elke auto die ik hoorde naderen dacht ik dat het de smeris was. Dacht dat ik de enige was die daar last van had. Raar soort para achterdocht want mensen die high zijn oppakken is nou niet bepaald iets dat een hoge prioriteit heeft bij de cops. In het ergste geval ben je je sos kwijt als je gefouileerd wordt. (Tenzij je natuurlijk meer dan 1gr bij je hebt)

Tijdens de rush vernauwen je bloedvaten zich en daardoor krijgen hersenen & hart minder zuurstof. En inderdaad enorme toename adrenaline zoals Ktja zegt. Dat alles schept gunstige omstandigheden om rare, paranoide ideeen te krijgen. Ik begrijp gezien mijn persoonlijke geschiedenis goed waarom in mijn vernauwde bewustzijn de politie een vijandige factor wordt. Waarschijnlijk hebben jullie ook negatieve ervaringen met de gezagsdragers of op te jonge leeftijd Robocop gekeken????
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsjah, da´s coke he.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Altijd als ik 't buitenshuis gebruik, 'k vind het altijd ook nog wel een extra kick geven eerlijk gezegd. Constant op je hoede zijn, zonder enige reden :grin:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
para en onrustige gedachten krijg ik alleen van slechte coke.

goede coke egt geen last van :P
dan doe ik juist eerder dingen die ik beter niet had kunnen doen (overmoedig)
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun :rolleyes: :confused: :grin:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#11
ParanoidAndroid zei:
Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun :rolleyes: :confused: :grin:
Klik om te vergroten...
wahahaha geniaal :tearsofjoy:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha ja idd van coke wordt je nou eenmaal para is maar 1 ding aan te doen gewoon ervan afblijven:tongueout:
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#14
linke zei:
Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.
Klik om te vergroten...

Juist. Of dat je de hele tijd met je hoofd naar beneden loopt te praten omdat je denkt dat iemand wat aan je neus ziet :flushed:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghanzibaldhi zei:
linke zei:
Ik had nooit last van de politie, maar ik dacht dat iedereen in de kroeg het over mij had en naar mij zat te kijken. Daar werd ik ook niet goed van.
Klik om te vergroten...

Juist. Of dat je de hele tijd met je hoofd naar beneden loopt te praten omdat je denkt dat iemand wat aan je neus ziet :flushed:
Klik om te vergroten...


En het mooie is dan als je er ook nog wat hebt zitten :tongueout:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nope, gelukkig geen last van, behalve op de XTC in een volle discotheek/kroeg, rest kan ik goed genoeg in de hand houden, en al kijk ik groot uit de doppen, boeiend... :wink: al helemaal voor de politie..
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Worstenjongen zei:
En het mooie is dan als je er ook nog wat hebt zitten :tongueout:
Klik om te vergroten...


ja mn sleutel die nog half in mijn neus zat
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#18
pino77 zei:
hebben jullie ook dat als je snuift dat je denkt dat politie je gaat aanhouden en da je achtervolgd word en dat je allemaal rare ideeen krijgt?
Klik om te vergroten...
Ben om die reden ook gestopt(tijdelijk)zit nu aan de roze snoepjes.
Waarschijnlijk heeft het ook te maken met wie je gebruikt.
Als je gebruikt met mensen die rare trips (flash)krijgen slaat dat volgens mij op jou over.
Gebruik met de juiste mensen om je heen of verlaag de dosering.Je moet ook altijd een downer zoeken voor na het coke gebruik.De een gebruikt een joint, de ander valium kijk wat bij je past.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
oplossing: regel goede coke.

dan is de kans dat je para word zo minimaal.

slechte coke word je para van
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er is ook nog een ander soort paranoide achtig, coca gerelateerd gevoel. Een onheilspellende gemoedstoestand die pas dagen na de rush op komt zetten. Zo iets van: ' There's something wrong with me'. :openmouth: Je kijkt om je heen en denkt plotseling dat de wereld niet meer hetzelfde is als voorheen. Je zoeft over de snelweg en ziet opeens dat er iets mis is met de lucht. Een soort omgekeerde hoogtevrees die gepaard gaat met een dreiging om naar de blauwe dampkring toe getrokken te worden en daarin te crashen. Of je staat op een verlaten station op iemand te wachten en het gedender van een voorbijrazende trein dreigt je ziel mee te sleuren.

Hoor en lees regelmatig dat dit soort ervaringen na excessief gebruik de kop opsteken wanneer mensen vervolgens weken of langer clean blijven. Herkenbaar????

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."