tot 0.5Gr zal de politie niet optreden. (Sommige nemen het wel in beslag, maar de meeste zeggen van: " Mokt da ge weg ze" )
Boven de 0.5Gr = Dealers hoeveelheid = Mee naart bureau waar je de mama mag gaan bellen.
HAVE FUN !! Ohja, De koffie is er niet te drinken , dus blijf er maar weg :P
#3
Wat een rare wet daar in belgie, de gemiddelde coke gebruiker neemt toch wel wat meer dan een halfje op een avond. En bovendien als ze je verdenken van drugshandel gebeurt er wel wat meer dan je mama bellen.
#4
Coke is illegaal, dus niets.
#5
sorry, maar dat vond ik nu wel een domme vraag.
maar domme vragen bestaan niet dus...
stel je voor coke legaal.
#6
In nederland spreken we pas van een handelshoeveelheid cocaine als het boven de 25 gram is (in rechtszaken dan)
#7
+ 0.5gr is dealers hoeveelheid
in belgie.
#8
#9
In A*dam knijpen ze tot een gram SOS een oogje dicht. Als je pech hebt nemen ze het dan wel in beslag maar tot vervolging wordt dan niet overgegaan. Een flinke tijd terug zaten we hier in mijn huis te afterpartyen en toen mijn coca-vooraad op was belde een chick haar dealer voor meer. Die kwam per scooter van de andere kant van de stad maar reed een paar keer op en neer omdat hij niet meer dan een gram wilde vervoeren. Het was wel 4 uur in de ochtend en bijna geen verkeer meer dus hij kneep hem dat hij aangehouden werd en dat overkomt je als Marokaan hier vaak.
Hij had trouwens beter niet kunnen komen want ik had nog nimmer tevoren zo'n troep gesnoven. Totaal geen effect, gelukkig was het mijn poen niet.
Bij een evt. rechtzaak als hij ooit gepakt wordt zal hij wel vrijgesproken worden want het is immers niet verboden om een ons bakmeel in je woning te verstoppen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.