Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel coke mag je op zak hebben?

Hoeveel coke mag je op zak hebben?

8 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CrimIntentLid
01-01-2024, 00:00
#1
weet iemand dit? thnx
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
tot 0.5Gr zal de politie niet optreden. (Sommige nemen het wel in beslag, maar de meeste zeggen van: " Mokt da ge weg ze" )

Boven de 0.5Gr = Dealers hoeveelheid = Mee naart bureau waar je de mama mag gaan bellen.

HAVE FUN !! Ohja, De koffie is er niet te drinken , dus blijf er maar weg :P
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een rare wet daar in belgie, de gemiddelde coke gebruiker neemt toch wel wat meer dan een halfje op een avond. En bovendien als ze je verdenken van drugshandel gebeurt er wel wat meer dan je mama bellen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke is illegaal, dus niets.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
sorry, maar dat vond ik nu wel een domme vraag.
maar domme vragen bestaan niet dus...
stel je voor coke legaal. :openmouth:
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
In nederland spreken we pas van een handelshoeveelheid cocaine als het boven de 25 gram is (in rechtszaken dan)
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#7
+ 0.5gr is dealers hoeveelheid
in belgie.
j
jansenLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
In A*dam knijpen ze tot een gram SOS een oogje dicht. Als je pech hebt nemen ze het dan wel in beslag maar tot vervolging wordt dan niet overgegaan. Een flinke tijd terug zaten we hier in mijn huis te afterpartyen en toen mijn coca-vooraad op was belde een chick haar dealer voor meer. Die kwam per scooter van de andere kant van de stad maar reed een paar keer op en neer omdat hij niet meer dan een gram wilde vervoeren. Het was wel 4 uur in de ochtend en bijna geen verkeer meer dus hij kneep hem dat hij aangehouden werd en dat overkomt je als Marokaan hier vaak.
Hij had trouwens beter niet kunnen komen want ik had nog nimmer tevoren zo'n troep gesnoven. Totaal geen effect, gelukkig was het mijn poen niet.

Bij een evt. rechtzaak als hij ooit gepakt wordt zal hij wel vrijgesproken worden want het is immers niet verboden om een ons bakmeel in je woning te verstoppen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."