Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring mee, zal er nooit aan beginnen ook. Ten eerste krijg ik dan een groot probleem met m'n vriend als ie erachter zou komen en ten tweede heb ik alleen maar negatieve effecten gezien tijdens gebruik van mensen en gehoord van mensen. Vooral op de langere termijn."
"frapannn zei: Coke, Cocaine ... Moeilijk zeg dagelijks gebruik, als hij zelf niet wil stoppen,... tja, wereld is soms hard, dat zal hij wel zelf ook zien als hij verder gaat snuiven, tot ie helemaal paranoide wordt, of in coma ligt... Harde woorden he, maar eenmaal de waarheid, veel mensen zijn dood gegaan aan de coke,... Damnnnn wereld is hardddd, voor mij momenteel oook , fuck drugs, en jou gebruik is zeker ook niet helemaal correct, coke is geen spelletje hoor, heb men leven eraan kapot gemaakt ben er een tijdje van af maaar het heeft me leven fucking geneukt..; alles heeft het kapotgemaakt , kheb in de gevangenis gezeten, black-outs, ziekenhuis, psychiaterie, nu eindelijk van af maaar???? Me brain is geneukt, wat ik er aan heb overgehouden, fucking depressies, Coke is geen spelletje, vergeet 't niet en meeste zullen wel comments geven maarja, het heeft mij eenmaal geneukt en veel van mn vrienden zijn eraan dood gegaan, dusssss..... Klik om te vergroten... Heftig. Sterkte ermee."
"Thin_White_Duchess zei: ik voel me altijd zwaar klote - mn lijf is dan van een paleisje in n ruine veranderd, als behuizing voor mn gedachten, zeg maar... heb nog niet echt iets ontdekt wat helpt, ook niet genoeg eten etc.. then again, ik doe altijd net iets te veel als ik t doe... story of my life. wat ik wel fijn vind is om niets te doen te hebben en met iemand te zijn die hetzelfde heeft - steun in barre dagen, etc.. Klik om te vergroten... Klinkt heel bekend"
"Cocaine= Paranoia of op z'n minst onrustig, in mijn geval dan. Wat wel redelijk gaat is als ik uit ga, flink drinken en daarna af en toe en sleutelpuntje nemen. Daarbij moet ik dan ook wel alcohol blijven drinken. Nee, t is niet mijn ding, zou er ook niet verslaafd aan kunnen raken."
"Snuifdoos zei: azrael77 zei: CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP Klik om te vergroten... Poëtisch. Ik zie dit nog een dikke rap-hit worden, met een boodschap Klik om te vergroten... humor hehehehe"
"Little_Missy zei: sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb slapen is zo saai Klik om te vergroten..."
"Fat Freddy's cat zei: coke is een nepdrug, heb het meer dan 100X gesnoven en me nooit echt beter bij gevoeld, enige wat ik ervan merk is dat je een slecht gevoel hebt een half uur een uur na je lijn als je niet bijneemt. Voel me veel beter totaal nuchter dan met coke binnen. Klik om te vergroten... Inderdaad, heb ik ook last van. Enige wanneer ik me er relaxed bij kan voelen is eerst genoeg alcohol drinken en af en toe een sleutelpuntje om "helder te blijven". Tussendoor gewoon lekker door blijven drinken, voel je ook vrij weinig van de uitwerking."
"mijn slechte kant zei: Oh, en ps, hoorde op de radio over een nieuwe roman van de een of andere zeer bekende Belg (hij werd geinterviewd). Hij is sinds een jaar clean na een jarenlange, slopende cokeverslaving. Hij zei enkele zeer eenvoudige, maar erg zinnige dingen die kunnen helpen bij het stoppen. Zoals: "vechten tegen de drang helpt niet, je moet het gewoon accepteren en je realiseren dat die trek na verloop van tijd hoe dan ook weer verdwijnt." Zo simpel, accepteren, erkennen en erop vertrouwen dat de drang weer weg zal gaan, maar het werkt, denk ik, wel zo! De naam van de beste man is me even ontschoten, maar de pakkende titel van zijn boek is me gelukkig bijgebleven: Relaas van een Stofzuiger (echt, zo heet het!!). Ik ga het in ieder geval aanschaffen zodra het in de Bruna ligt. PS net gecheckt, Pepijn Lievens is de naam van de auteur, zie http://nieuwsblad.typepad.com/boeken/20 ... n-een.html Klik om te vergroten... Ben het boek nu aan het lezen. Wel grappig op zich, schrijfstijl apart, heel erg in de ik-vorm geschreven. Ik lees vrij veel, maar deze manier van schrijven ben ik nog niet tegen gekomen.... Soort van "drukte" tijdens het lezen soms, maar als je erover nadenkt vrij logisch gezien het onderwerp. Ga zo nog even een stukje verder lezen, ben benieuwd naar het laatste stuk"
"Ja idd"
"-spaceman- zei: Misschien heeft cannameisje haar leven wel gewoon op orde. Ik begrijp niet waarom de mensen hier zo fel anti zijn als het gaat om ouders en drugsgebruik. Uiteraard; een drugsverslaving en het opvoeden van kinderen kan en gaat niet samen. Maar het recreatieve gebruik is toch niet uit den boze? Waarom zou je in het weekend als de kiddo's bij tante Sjaan zitten niet een lsd-tripje mogen proberen. Of whoppa, je halfjaarlijkse mdma avondje met je partner om de band weer te versterken... Als ze zelf aangeeft dat het totaal niks voorstelt (okay ontkennen hoort bij verslaving) en dat ze er controle over heeft, denk ik niet dat we ons hier druk over hoeven te maken. Klik om te vergroten... Mee eens"