Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsONDER iNvloED COCAINE ---WAT VOEL Je????????

ONDER iNvloED COCAINE ---WAT VOEL Je????????

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
azrael77Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Onder invloed van COCAINE of het nou in de puurste vorm via zuidamerika komt of in vingervorm via SUriname en Antillen die echte olieachtige COCAINE die je een hele fles whisky op laat drinken de hele biertap kan oplaten drinken JE BLIJFT NUCHTER die je laat vreemdgaan die je geld laat pinnen van je VRIENDEN of VRIENDINNEN die je laat liegeN bedriegEN die je s'nachts NIET meer LAAT SLAPEN die je ONRUSTIG laat maken kom op mensen het is niet NATUURLIJK maar CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE als je de bladeren kauwt dat kan alleen daar in zuid amerika DUS MENSEN AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP DIE JE HERSENS KAPOTMAAKT EN EEN GROTE GAT MAAKT IN JE PORTEMONNEE
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als de coke gee anuspoeder was dan was ik nu junk
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#3
azrael77 zei:
Onder invloed van COCAINE of het nou in de puurste vorm via zuidamerika komt of in vingervorm via SUriname en Antillen die echte olieachtige COCAINE die je een hele fles whisky op laat drinken de hele biertap kan oplaten drinken JE BLIJFT NUCHTER die je laat vreemdgaan die je geld laat pinnen van je VRIENDEN of VRIENDINNEN die je laat liegeN bedriegEN die je s'nachts NIET meer LAAT SLAPEN die je ONRUSTIG laat maken kom op mensen het is niet NATUURLIJK maar CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE als je de bladeren kauwt dat kan alleen daar in zuid amerika DUS MENSEN AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP DIE JE HERSENS KAPOTMAAKT EN EEN GROTE GAT MAAKT IN JE PORTEMONNEE
Klik om te vergroten...
Beetje onduidelijk, maar de boodschap is duidelijk.
Fuck coke!
Je wilt het niet mar toch trap je er iedere keer weer in :(
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben tot 'liegeN' geraakt

typisch voorbeeld waarom je geen drugs zou mogen doen :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moeilijk te volgen deze post, maar de boodschap is idd duidelijk. In de forumregels staat, als het even kan, praat ABN, en typ enigsinds normaal. Beetje dialect of een typfout maakt natuurlijk weinig/niet uit, maar als het moeilijk te lezen wordt... tja.
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
'chapeau' gebruiken is minstens net zo erg als slechte interpunctie :wink: gebruik je dat woord ook in het dagelijks leven?
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaja....

SPAM


En voor de rest... neem nog een lijntje. Knap je van op. :wink:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
azrael77 zei:
CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE

AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP
Klik om te vergroten...

Poëtisch. Ik zie dit nog een dikke rap-hit worden, met een boodschap
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
azrael77 zei:
Onder invloed van COCAINE of het nou in de puurste vorm via zuidamerika komt of in vingervorm via SUriname en Antillen die echte olieachtige COCAINE die je een hele fles whisky op laat drinken de hele biertap kan oplaten drinken JE BLIJFT NUCHTER die je laat vreemdgaan die je geld laat pinnen van je VRIENDEN of VRIENDINNEN die je laat liegeN bedriegEN die je s'nachts NIET meer LAAT SLAPEN die je ONRUSTIG laat maken kom op mensen het is niet NATUURLIJK maar CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE als je de bladeren kauwt dat kan alleen daar in zuid amerika DUS MENSEN AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP DIE JE HERSENS KAPOTMAAKT EN EEN GROTE GAT MAAKT IN JE PORTEMONNEE
Klik om te vergroten...
ga dan maar eens na hoe speed,of mdma,of 2c's of lsd of elke fucking stof gemaakt word!!!
als je zo denkt moet je geen 1 drugs nemen imho...

tis niet de drug zn schuld maar degene die de drug gebruikt!!!
en ja dit komt uit een verslaafde zn mond maar ik heb er vrede mee dusjah boeieeeuuh :wave: :rolleyes:
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben opzich ook tegen cocaine en heroine. Het is niet zo dat ik het nooit gebruik maar ik prefereer andere drugs toch boven dit goedje..
De reden hiervoor is dat ik veel vrienden heb zien afglijden in een base pijpje en hun leven niet meer zeker waren omdat ze "het" nodig waren.
Hele huizen leeg verkocht om maar die ene waas achterna te kunnen..
Dat ultieme gevoel van ik ben god en alles om mij heen is minder dan mij..
Zelfs je beste vrienden verkiezen dat gevoel boven een vriendschap.
Het is simpel gezegd zo verslavend dat alles en iedereen die een dagelijkse gebruiker in de weg staat kan rekenen op een gevecht.

Als je echt wilt experimenteren met drugs neem dan LSD. en begin de trip van je leven :wink:
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuifdoos zei:
azrael77 zei:
CHEMISCH door AL die KEROSINE VLIEGTUIGBENZINE

AFBLIJVEN VAN de CRYSTAL, DE FLEX DE FINGER HET IS ALLEMAAL TROEP
Klik om te vergroten...

Poëtisch. Ik zie dit nog een dikke rap-hit worden, met een boodschap
Klik om te vergroten...


:beer: humor hehehehe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Azreal,

Neem inderdaad een lekker stevig lijntje of beter hang een paar weken aan de baspijp.
als je je ziel hebt verloren aan het anuspoeder dan moet je niet gaan huilen maar stoppen. Al dit gezemer van je geeft de coke een slechte naam terwijl jij niet eens netjes kan typen.

Doei doei .... de volgende !!!

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Duidelijk weer een geval van iemand die niet weet hoe 'ie met drugs om moet gaan.
Ik heb maar 1 advies, een hoge boom en een kort touwtje.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#14
coke is een nepdrug, heb het meer dan 100X gesnoven en me nooit echt beter bij gevoeld, enige wat ik ervan merk is dat je een slecht gevoel hebt een half uur een uur na je lijn als je niet bijneemt.
Voel me veel beter totaal nuchter dan met coke binnen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ach ik ben er ook tegen... vooral omdat er veel knoeiers tussen zitten, die 5 bolletjes kopen, en er 6 van maken, dan weer verkopen.

Als het legaal was, en je kon voor 20 euro een onversneden halfje ophalen bij de drogist. Scheelt een hele hoop ellendige tussenhandel. met toevoegingen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
Al dit gezemer van je geeft de coke een slechte naam
Klik om te vergroten...

Verdient coke een goede naam dan?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
als de coke gee anuspoeder was dan was ik nu junk
Klik om te vergroten...

:) helaas komt het in zulke bolletjes, ingeslikt en wel... en loopt een toerist ze hier weer uit te poepen dus. :rolleyes:



(of bedoelde je dit niet met anuspoeder)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
het begint uit te werken sos bier en blowe ik ben helemaal na de kk heen enkele dea;er heb nog zin om wa te regelen
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom is deze nog niet dicht?
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fat Freddy's cat zei:
coke is een nepdrug, heb het meer dan 100X gesnoven en me nooit echt beter bij gevoeld, enige wat ik ervan merk is dat je een slecht gevoel hebt een half uur een uur na je lijn als je niet bijneemt.
Voel me veel beter totaal nuchter dan met coke binnen.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, heb ik ook last van. :(
Enige wanneer ik me er relaxed bij kan voelen is eerst
genoeg alcohol drinken en af en toe een sleutelpuntje om "helder te blijven". Tussendoor gewoon lekker door blijven drinken, voel je ook vrij weinig van de uitwerking.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."