#1
Ach, de speed blijft toch overwinnen op die gezonde dingen, het gaat er vooral om dat je wat energie en vitamintjes binnen krijgt om de kater te verminderen
Flugeltje zei:Ik ben een man, en het komt niet van een pornosite

vdk zei:fuck speed wel, fuck speed niet. 2 nachten wakker. ik liep net op me werk, ineens zag ik helemaal niks. ik dacht ik loop zover naar voren daar staat een tafel. de tafel gevonden en toen weer bijgekomen..heb ook 2 dagen weinig gegeten.
jcutter123 zei:Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde..[SF] Safiertje zei:Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil.
MarSNEL zei:jcutter123 zei:Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde..[SF] Safiertje zei:Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil.
Als je een lieve vriendin hebt krijgt ze em echt wel op oorlogssterkte hoor, en DAN is het echt te gek!!
peppie zei:Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen![]()

peppie zei:Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen![]()
) zie wat de fuck ik heb gedaan en wat ik eventueel gedaan zou kunnen hebben! Dat is echt gewoon ziek, met speed leef je van obsessie naar obsessie en zodra je, je ergens aan vast pint in je gedachten blijf je daarop doordraven en: of je haalt je doel, of niet, maar wat het uiteindelijk ook word, je verliest er op de een of andere manier nog meer mee dan dat je er mee wint, maar dit heb je zelf niet door, omdat je gewoon te erg gefocusseerd bent op (die obsessie / dat doel) om je daarmee bezig te houden… Zodra je echter niks mee hebt op je aan te obsederen, sla je door in die complete geschiftheid volgens mij, zoiets tenminste… dat klinkt logisch? Dat is voor mij gewoon precies die totale paranoia, geen doel meer kunnen vinden en jezelf gewoon echt kompleet tot op de grond kapot, omlaag halen / denken en, omdat je daar met niemand meer over praat kom je daar ook niet uit en ga je er aan onderdoor.
[SF] Safiertje zei:
Kun je beter GHB in dr drankje doen. Werkt ook wel.
Nick de Neger zei:Ik ben echt kapot, niet negatief, maar gewoon nu ik ‘nuchter’ (vast nog wel wat werkende pep en nog wat na visuals van de LSD) zie wat de fuck ik heb gedaan en wat ik eventueel gedaan zou kunnen hebben! Dat is echt gewoon ziek, met speed leef je van obsessie naar obsessie en zodra je, je ergens aan vast pint in je gedachten blijf je daarop doordraven en: of je haalt je doel, of niet, maar wat het uiteindelijk ook word, je verliest er op de een of andere manier nog meer mee dan dat je er mee wint, maar dit heb je zelf niet door, omdat je gewoon te erg gefocusseerd bent op (die obsessie / dat doel) om je daarmee bezig te houden… Zodra je echter niks mee hebt op je aan te obsederen, sla je door in die complete geschiftheid volgens mij, zoiets tenminste… dat klinkt logisch? Dat is voor mij gewoon precies die totale paranoia, geen doel meer kunnen vinden en jezelf gewoon echt kompleet tot op de grond kapot, omlaag halen / denken en, omdat je daar met niemand meer over praat kom je daar ook niet uit en ga je er aan onderdoor.
Recreatief gebruik is het sleutel woord (1x per maand gewoon hard en verder niet)... maar voorlopig even helemaal niet!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."