#1
^ Ahhhh wat lief
Heb je ook een partyflock, hyves en CU2?
Frisko zei:hahahaha dude flikker toch op!!!Um zei:koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro
van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro![]()
dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper
![]()
![]()
![]()
wow, ik doe het af en toe in het weekend en bras er wel eens 2-3 gram de avond door maar sta dan echt wel teringstrakMarla Singer zei:Een halve gram in een uur tijd opgemaakt?? Ik doe 24 uur met een halve gram en ben een behoorlijk ervaren gebruikster.... Als beginneling heb je maar een of twee lekkere lijntjes nodig en je gaat de hele nacht al hard. Als je dan thuiskomt, is het aan het uitwerken en kun je waarschijnlijk niet veel later gewoon wat slapen.
hier ga ik wijselijk niet op in gaan...NicoTn zei:Frisko zei:hahahaha dude flikker toch op!!!Um zei:koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro
van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro![]()
dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper
![]()
![]()
![]()
indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ...
Frisko zei:hahahaha dude flikker toch op!!!Um zei:koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro
van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro![]()
dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper
![]()
![]()
![]()
Bail zei:l
vroeger heb ik wel eens bommetjes van een gram of 2 genomen.
je gaat er helemaal aan onderdoor maar leuk is het wel
Bail zei:l
en een gram in een uur is niet zo heel veel.
Bail zei:kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."