Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanacht mijn eerste keer

Vanacht mijn eerste keer

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Ahhhh wat lief :hearteyes: Heb je ook een partyflock, hyves en CU2?
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep.

Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . .

Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam.

Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar

Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ?

En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan :openmouth:

Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . .
N
NicoTnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko zei:
Um zei:
koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro

van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
Klik om te vergroten...
hahahaha dude flikker toch op!!!
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro :rolleyes: :wink: dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paar eurootjes heb je goede speed.
Meeste dealers vragen er 10 voor
T
The_kidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Een halve gram in een uur tijd opgemaakt?? Ik doe 24 uur met een halve gram en ben een behoorlijk ervaren gebruikster.... Als beginneling heb je maar een of twee lekkere lijntjes nodig en je gaat de hele nacht al hard. Als je dan thuiskomt, is het aan het uitwerken en kun je waarschijnlijk niet veel later gewoon wat slapen.
Klik om te vergroten...
wow, ik doe het af en toe in het weekend en bras er wel eens 2-3 gram de avond door maar sta dan echt wel teringstrak
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
NicoTn zei:
Frisko zei:
Um zei:
koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro

van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
Klik om te vergroten...
hahahaha dude flikker toch op!!!
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro :rolleyes: :wink: dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ...
Klik om te vergroten...
hier ga ik wijselijk niet op in gaan... :rolleyes: :openmouth:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker prijzen gaan bespreken, slim hoor :P
en een gram in een uur is niet zo heel veel.
vroeger heb ik wel eens bommetjes van een gram of 2 genomen.
je gaat er helemaal aan onderdoor maar leuk is het wel
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
Um zei:
koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro

van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
Klik om te vergroten...
hahahaha dude flikker toch op!!!
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro :rolleyes: :wink: dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper :wink: :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

1. Hij zegt niet dat goede speed altijd zoveel hoeft te kosten. Hij wil gewoon zeggen dat je beter meer geld uitgeeft aan goede speed dan weinig aan bucht
2. Niet iedereen kan er zo goedkoop aangeraken
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bail zei:
l
vroeger heb ik wel eens bommetjes van een gram of 2 genomen.
je gaat er helemaal aan onderdoor maar leuk is het wel
Klik om te vergroten...


Moet ik dit serieus nemen , wat een kut advies / opmerking.
Echt pure bullshit !!

Bommetjes pep 70% puur van 2000 mg overleef je net aan ... maar wel met een leeggepomte maag in het ziekenhuis

dus ga de foumbezoekers nou niet in gevaar brengen.
Dat je 1900 mg insonitol neemt + 100 mg dex is wel te overleven.
Ik kan me redelijk opwinden over dit soort opschepperij, laat eerst je 2000 mg bakpoeder maar is testen.

Mijn advies is en blijft, neem nooit meer dan 300 mg 70% pep want je maag en andere organen lijken wel te verbranden ( ja ik heb het ooit is gedaan met mijn stomme kop ik denk zo'n 500 mg 46% ) ik had toen geen weegschaal was mijn eerste bommetje.)

mijn god beste peppers .... ga deze Bail aub niet geloven, zorg voor je organen en je lichaam verniel het niet.

Stonie

ps: 300 mg 70% = gelijk aan 600 mg 35%
600 mg 35% is gelijk aan 1200 mg 17%

1200 mg 17% + 800 mg manitol is wat bail waarschijnlijk met gemak opeet.
Tsja dat kan iedere beginner nog aan.

En !!

Ik kan ook wel vertellen wat ik voelde:

Bijna een hartaanval .... ik vermoed dat mijn hartslag doorschoot naar de max 200 beeats of meer ?
Een brandend gevoel op mijn organen waarvan ik dacht dat het echt gevaarlijk was.
De drang om alsnog naar het ziekenhuis tegaan om me te laten leegpompen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bail zei:
l
en een gram in een uur is niet zo heel veel.
Klik om te vergroten...

GVD je maakt zelfs 2 van die mongolische opmerkingen....

Bail i double dare you !! Are u chicken ?
I donate 2000 mg and i will personally see to it you swallow the bomb in one time. Then i will watch you suffer and beg for an ambulance.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#11
vroeger heb ik wel eens bommetjes van een gram of 2 genomen.
je gaat er helemaal aan onderdoor maar leuk is het wel

de onderste regel zou de punchline al moeten bevatten. kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen

en trouwens, als je 2 gram probeert door te slikken is het er binnen het uur weer uit, je maag houdt dat soort dingen niet
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dus je neemt even een bommetje van mij ..... ?

of trek je je nu terug ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bail zei:
kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen
Klik om te vergroten...

Lollig hoor opscheppen ...
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#14
anders ga je proberen een machtspositie aan te nemen over het internet =/

en sta jij nou drugs aan te bieden of hoe zit dat?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bail .... je bent een opschepper.
D
DuGeaksteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ewa juist
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#17
Welles! Nietes!

(in jouw taal: meerdere malen hetzelfde argument opgeven)

anders lees je ff je eigen posts om je ego te strelen

weltrusten
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
doei Bail ......

:wave:
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#19


Muhahahaha
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
LOL ...

Bail is maar gaan slapen kan het niet meer aan ....

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."