Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed: wat is erger; 1e of 2e dag na de nacht van inname?

Speed: wat is erger; 1e of 2e dag na de nacht van inname?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#1
oke dankjewel. ik heb 5 vitamine C pillen gehad. (mensen zeggen dat het helpt) en eet nu Cup'a'Soup kip met een dikke bruine boterham met jam en een lekker glas taksi.
straks even in bad en daarna maar weer naar bed ofzo...
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#2
was trouwns wel fackin misselijk zonet. door de drank waarschijnlijk? probeerde te kotsen, maar kwam niks. t perste alleen maar tranen uit mn ogen door die druk die op je kop komt
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
liamgallagher zei:
was trouwns wel fackin misselijk zonet. door de drank waarschijnlijk? probeerde te kotsen, maar kwam niks. t perste alleen maar tranen uit mn ogen door die druk die op je kop komt
Klik om te vergroten...
denk eerder dat het door de speed komt icm geen gewenning hebben... :)
je voelt je straks wel beter na een douche,en als je eten wat verteerd is... :wink: :P

gezellig toch die speed :smoke: :P
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou fantastisch... ook weer dagenlang die rotlucht in mn bek hangen
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Persoonlijk heb ik altijd de tweede dag meer last. Maar dat is meestal bij 2 nachten doorhalen :rolleyes: :angry:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon veel eten en drinken (dit moet je ook tijdens het gebruiken vooral doen) en vannacht proberen lekker te slapen, dan is er waarschijnlijk niet veel aan de hand morgen..
Van een nachtje doorhalen heb ik meestal weinig last, maar ik ken mensen die echt een wrak zijn na een nacht door gaan op speed
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#7
okej bedankt voor de reacties. voor mij was dit nu wel echt de laatste keer pep. ik vind de gevolgen kutter dan dat ik het effect mooi vind.
ik vind het heerlijk hoor, op een feessie met vette energie en lekker leeg en rustig in je kop, maar dat weegt niet op tegen

die kutnacht niet slapen,
parra gedachtes,
kutgevoel van; tja vroeger was ik een klein braaf jochie die achter in de tuin speelde onder het toezien van trotse ouders, en nu een jongen die een kutgevoel heeft door harddrugs,
duizelig,
af en toe misselijk....
fkin moe maar nog steeds niet kunnen slapen....

nee. voor mij niet meer
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacht maar tot volgend weekend en je weer in top conditite bent :)
Dan is de keuze een stuk eenvoudiger.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ligt eraan of ik de avond erop goed kan slapen.
als dat lukt, dan is dag 1 het ergste, maar als ik goeie heb gehad en 2 nachten niet slaap dan is het 2 keer zo erg :rolleyes:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
de kater is kut, maar je eigen schuld, gewoon doorgaan met de dingen die je moet doen, t gaat vanzelf over.
l
liamgallagherLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo mensen,
Vannacht aardig doorgehaald met pep en bier.
Die bierkater lijkt mee te vallen, maar ik heb niet kunnen slapen door de pep(ik weet dat dit veelvoorkomend is) en dus aardig suf en duizelig vandaag.
Nou vraag ik me af; is vandaag 't ergst, of komt de ergste "kater" morgen pas?

Cheers
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je slaapt vandaag zal het morgen wel meevallen..
ik haalde ook altijd de weekends door en ik was maandag een vrak als ik zondag overdag niet sliep...
pijnlijke verzuurde spieren bij iets te veel inspanning etc...
beter wat rusten vandaag denk ik en goed eten :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."