Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke blaadjes gebruiken jullie?

Welke blaadjes gebruiken jullie?

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik meestal Smoking Gold of Black
En als ik niet in een nachtschop kom of een indische winkel hier fozo, dan haal ik gewoon rizla silver.

Kheb ook een vraagje, welke het dunste vloeitje is om gewoon normaal te rollen? Om zoweinig mogelijk vloei te gebruiken en welke het beste is voor binnenste buiten.

En welke gebruiken jullie :mrgreen:

(Een thread over tipjes ga ik wel niet starten hoor :P )
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#2
wij gebruiken blauwe, die draait goed binnesten buiten.. rood is echt een ramp, goud is ook wel goed..
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
bestaat al een topic over welke vloei, maarja...
ik gebruik meestal smoking rood/goud/blauw en rizla king size...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een brede, want ik draai graag inside out, eigenlijk altijd. Smoking bleu, red of green zijn ook mijn favo's. Bob marley en Jaja zijn ook fijn
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic_Fairytale zei:
bestaat al een topic over welke vloei, maarja...
ik gebruik meestal smoking rood/goud/blauw en rizla king size...
Klik om te vergroten...
Oei die heb ik dan gemist :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
smoking gold of black
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smoking gold
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey, volgens mij bestaat er al zo'n topic! :grin:

Smoking Master dus. :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
topic bestaat al .. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ook al in de 3e post te lezen is..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan een moderator deze thread dan niet vermengen met de andere? Zoals ik al reeds zei, dat ik de andere thread niet zag en ik kan me niet herinneren dat er ook nog ene was :grin: Excuses, en ga nu allemaal maar een dikke phatte pief smore.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bunny Teens is erg goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
En natuurlijk de Passie.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#14
pure hennep, green blaadjes

maar ik kan da dus ni rolle eh:tongueout:

eerst rol ik eentje, dan mislukt da smijt ik da eweg samen met de tabak, probeer ik nog te rollen om het uiteindelijk op te geven:)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gold
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#16
rizla original
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#17
goud of zwart
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
shihuandgi zei:
pure hennep, green blaadjes

maar ik kan da dus ni rolle eh:tongueout:

eerst rol ik eentje, dan mislukt da smijt ik da eweg samen met de tabak, probeer ik nog te rollen om het uiteindelijk op te geven:)
Klik om te vergroten...

Hehe, Practise you must, Padiwan weedsmoker
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op het moment gebruik ik de rooie van Smoking. Wel handig voor dikkere joints.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
king size smoking BLUE

Maar die zilvere er weer zou zijn... :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."