Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"25 gram per maand. Dus gemiddeld zo'n driekwart gram per dag,En dat is al jaren hetzelfde.Ik word er ook niet para van of zo en omdat ik dat al jaren gewend ben kan ik ook goed eten en drinken"
"als tie echt goed droog is schat ik 0,6 gram."
"eindelijk onder de pannen.Ong. 2 weken geleden goede P gevonden.Vrijdag testuitslag.Schat zelf rond de 60%"
"Pee of P [ ?? ]"
"Van speed kun je supergeconcentreerd bezig zijn en met de computer is een bekend voorval.Daarom zijn er ook binnen no time 2 uur voorbij en waarschijnlijk je ogen constant op het scherm gefocust.Als je dan stopt is dat lam en wazig gevoel helemaal niet uitzonderlijk"
"bij mij is het zo dat ik er steeds langzamer van wordt i.p.v. sneller. Als ik ergens naar toe wil gaan heb ik minimaal 20 minuten nodig om buiten te komen bijv.En dan vergeet ik nog meestal wel iets.Ook ben ik dikwijls dingen kwijt die ik een uur van te voren bijv. ergens weggelegd heb. Uh, waar ging dit ook al weer over."
"als ik speed gebruik heb ik echt geen viagra nodig"
"die arts is ook van lotje get. toevallig dat die zgn spanningshoofdpijn dan gekomen is een paar uur na je gebruik en enkele dagen aanhoud"
"dat is verschillend.1 dag wakker sex ,computer,en veel tetteren .2 dagen ong. hetzelfde maar 3 dagen wakker heleboel dingen tegelijk doen . nee niet tegelijk eigenlijk maar van de hak op de tak. ik moet even een stroommeter pakken om iets door te meten bijv. maar dan ben ik even later al de sleutelhangers die in huis rondslingeren bij elkaar aan het zoeken."
"Jackthetripper zei: Hier ook verschrikkelijke trek.....aleen.......... Lege diepvries.....alle contacten staan droog. Midden Brabant kai leeg lijkt het wel. Dan maar wat anders verzinnen.....second best! Klik om te vergroten... ja,west brabant is het ook niets dan bagger.Maar het schijnt hier op het forum een ernstig vergrijp te zijn als je ook maar iets in een bepaalde richting suggereerd.Diegene die er zo bovenop zit zal zelf wel voorzien zijn"