Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering

Dosering

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Percentages! :grin:
Klik om te vergroten...

Laten we uitgaan van het gemiddelde..
Hoeveel is dan een goede dosis om 'op te bouwen' voor een beginner in pep (met bommetjes)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaste klant zei:
Laten we uitgaan van het gemiddelde..
Hoeveel is dan een goede dosis om 'op te bouwen' voor een beginner in pep (met bommetjes)
Klik om te vergroten...
Ik ken "het gemiddelde" niet. Als ik zonder tolerantie een bom van 200 mg 70% drop is het moeilijk om nog op m'n benen te staan. Het is wel veilig om te zeggen dat 100 mg wel een goede dosis is. Ongeacht het percentage.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
En mocht die 100 niet werken, dan moet je je dealer opzoeken en hem een klap verkopen :grin:
d
dendazLid
01-01-2024, 00:00
#4
100 mg lijkt me wel genoeg de eerste keer. of die twee xtc die je van te voren dan ophebt daar nog enige invloed op hebben weet ik niet omdat ik alleen maar speed gebruik en nog nooit xtc op heb
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Sorry als ik hier verschrikkelijk dom over kom en iets compleet over het hoofd heb gezien maar ik ben nou al een tijdje aan het zoeken en kan het niet vinden.
Ik ga morgen met koninginnendag aan de XTC en pep (pep voor het eerst)
Ik heb groene volkswagentjes (weet iemand of deze goed zijn kon ze niet vinden op pillreports? Ervaring iemand ofzo?) En pep. Maar ik weet wel dat het waarschijnlijk gewoon goede pep is aangezien ik de dealer vertrouw en andere mensen ook vaak pep bij hem halen.
Maar nu weet ik niet hoe ik het moet doseren. Ik heb 2 xtc pillen voor mijn eigen gebruik ter beschikking en genoeg pep.

Ik wou beginnen met voldoende XTC en als die is uitgewerkt over op de pep (in bommetjes) maar nu is dus mijn vraag: welke dosering zal ik gebruiken voor de pep? want ik kan dit niet goed vinden op het net.

Ik heb nu 2 bommetjes met 100 mg en 1 met 50 mg gemaakt maar ik lees later ineens dingen over 40 mg enz?

Ik hoor het wel

Peace
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bingeln zei:
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja dat is lastig te zeggen, aangezien we niet weten hoeveel % je pep is. Vraag anders gewoon aan andere mensne die dezelfde pep vaker hebben gehaald wat ze je ongeveer aanraden..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Percentages! :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Bingeln zei:
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.
Klik om te vergroten...

Dat is lekker hypocriet, slikken wel maar snuiven niet? Ik zie het verschil niet echt. Snuiven is zelfs de meer veilige manier van doseren, aangezien het langer duurt voordat een bommetje werkt en een bommetje ook langer doorwerkt. Maar goed, wij weten inderdaad niet hoe zuiver je speed is. Maar een bommetje van 100 mg lijkt me sowieso niet teveel.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Vaste klant zei:
Bingeln zei:
Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.
Klik om te vergroten...

Dat is lekker hypocriet, slikken wel maar snuiven niet? Ik zie het verschil niet echt. Snuiven is zelfs de meer veilige manier van doseren, aangezien het langer duurt voordat een bommetje werkt en een bommetje ook langer doorwerkt. Maar goed, wij weten inderdaad niet hoe zuiver je speed is. Maar een bommetje van 100 mg lijkt me sowieso niet teveel.
Klik om te vergroten...

Maar 1 bommetje van 100 of meerdere?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Percentages! :grin:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."