#1
Oom Klaas zei:Percentages!![]()
Laten we uitgaan van het gemiddelde..
Hoeveel is dan een goede dosis om 'op te bouwen' voor een beginner in pep (met bommetjes)
Oom Klaas zei:Percentages!![]()
Ik ken "het gemiddelde" niet. Als ik zonder tolerantie een bom van 200 mg 70% drop is het moeilijk om nog op m'n benen te staan. Het is wel veilig om te zeggen dat 100 mg wel een goede dosis is. Ongeacht het percentage.Vaste klant zei:Laten we uitgaan van het gemiddelde..
Hoeveel is dan een goede dosis om 'op te bouwen' voor een beginner in pep (met bommetjes)
Bingeln zei:Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Vaste klant zei:Bingeln zei:Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.
Rabbithole zei:Vaste klant zei:Bingeln zei:Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad.
Nee is geeen optie. Ik wil niet midden in amsterdam gaan snuiven en ook nog is moeten gaan doseren terwijl ik aan de XTC zit.. Ook wordt snuiven niet zo geaccepteerd bij mijn vrienden dus doe dat ook liever niet.
Dat is lekker hypocriet, slikken wel maar snuiven niet? Ik zie het verschil niet echt. Snuiven is zelfs de meer veilige manier van doseren, aangezien het langer duurt voordat een bommetje werkt en een bommetje ook langer doorwerkt. Maar goed, wij weten inderdaad niet hoe zuiver je speed is. Maar een bommetje van 100 mg lijkt me sowieso niet teveel.
Oom Klaas zei:Percentages!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."