ik heb mijnspeed laten testen .hetbleek 50% speed te zijn ,2% cafeine.dit schijnt redelijk te zijn.hij is wit met rozige gloed.Waar zou dat aan liggen.
#2
speed is wel vaker rozig van kleur, heeft met het verbrandingsproces te maken...
#3
Verbrande speed lijkt me niet zo relaxt :P Productieproces dus!
#4
dat bedoel ik
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.