#1
Iets zegt me dat hij dat wel weet :P.
Moet je wel een beetje tolerantie hebben natuurlijk.
Moet je wel een beetje tolerantie hebben natuurlijk.
Met een kleine hoeveelheid heb je ook al een "kater". Niet ziek, maar wel moe, duf, lusteloos. En als je het na 12 uur neemt zul je niet in slaap vallen zonder downers.Rock-n-Roll-Junkie zei:Ik ga dit weekend voor het eerst een keer speed nemen samen met een vriend.
Ik woon nog thuis dus wil niet strak thuiskomen en de volgende dag een kater hebben.
Hebben jullie tips voor mij?
Dank
En als je dan vervolgens niet in slaap kunt komen ben je nóg brakker.Dreuge zei:daarna bier drinken en blowen
Grappenmaker.Liesette zei:katers krijg je van±
zuipen
niet slapen
s´nachts drugs nemen
kater krijg je niet van 100 mg 73% gedropped om 07.00 am, en slapen doe je dan ook om 23.00 pm
Liesette zei:katers krijg je van±
zuipen
niet slapen
s´nachts drugs nemen
kater krijg je niet van 100 mg 73% gedropped om 07.00 am, en slapen doe je dan ook om 23.00 pm

+10000000000Exceptional Insight zei:Een paar uurtjes horizontaal is natuurlijk wel fijn voor je lichaam, maar als je doel slapen is zou dat wel eens een grote bron van ergernis kunnen worden.
Dit roep ik ook altijd, maar je moet het niet forceren. Het gaat volgens mij meer om de regelmaat dan de hoeveelheid. Dat gezond voedsel beter is voor je lichaam mag voor zich spreken, maar ik zeg het er toch even bij.Dopezilla zei:En zorg maar dat je blijft eten onder invloed, of het nu smaakt of niet.
Katers heb ik van speed sowieso niet meer nu ik ontdekt heb hoe het moet. Ik merk het altijd wel wanneer het tijd is om te eten. Dan krijg ik dat typische lichte gevoel in mn hoofd en de baksteen op de maag die stiekem geen baksteen is.Dopezilla zei:Zolang ik dat doe heb ik persoonlijk geen last van een kater, en zelfs niet het lege en uitgeputte gevoel dat normaal gesproken bij pep komt kijken.
Daarom moet je er lekker voor zorgen dat het de volgende avond pas uitwerkt als je thuis bent, en even een uurtje (of meer) voor jezelf neemt voordat je gaat slapen.Dopezilla zei:Wel ben ik de volgende dag/zodra het uitwerkt wat prikkelbaarder, maar wat L-tyrosine zou daartegen moeten helpen, denk ik.
Vitamine supplementen zie ik als overbodige luxe, zeker omdat tijdens speed de voorkeur qua voedsel al uitgaat naar fruit. Maar ik leef altijd al gezond, dus dit is niet iets waar ik extra op moet letten. Ik merk vaak wel dat ik nare zuurbranden krijg als ik op een lege maag alleen veel fruit eet. Een paar droge bruine boterhammen bieden uitkomst. Ze gaan niet van harte, maar ze werken wel.Dopezilla zei:Verder raad ik je aan flink wat vitamine supplementen (of écht een shitload aan fruit) weg te kauwen na gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."