#1
Wacky zei:dan houd je het toch gewoon bij acid, daar krijg je helemaal geen kater van.
Dude, ik wil niet de avond zelf wazig zijn. Wil gewoon lekker scherp zijn, vlot en energiek zijn
Wacky zei:dan houd je het toch gewoon bij acid, daar krijg je helemaal geen kater van.
Marla Singer zei:Ik hoef geen Coke als ik Pepsi heb
Heb ik gepikt van een eerdere poster van een tijd geleden, maar ik vind hem echt zo sterk en wel toepasselijk voor dit topic...![]()
Vrouwtje_Amsterdam zei:Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it.
Deep Blue zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it.
wow das wel heeel weinig
0.1mg = 0.0001g
dus dan zouw je van 1 gram 10 000 bommetjes kunnen maken![]()
Deep Blue zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it.
wow das wel heeel weinig
0.1mg = 0.0001g
dus dan zouw je van 1 gram 10 000 bommetjes kunnen maken![]()
Atropa zei:Zeg Vrouwtje_Amsterdam,
Ben jij elders ook wel bekend onder het alias "Van der Snats"?
DonnieDark0 zei:Veel reacties weinig antwoord
omdat coke net te duur is om dat te gaan uit testen voor mij als arme studenten ik heb geen issues met snuiven, wat DE manier is.
Het stimulerende effect van cocaïne is meer van psychische aard.
Bij beperkt gebruik van coke (half grammetje op een avond) heb je de volgende dag geen kater. Bij coke is het zo als je het neemt voel je je goed, omdat de dopamine afbraak wordt verminderd. Zodra het uitwerkt moet dat hersteld worden en is er een tijdelijke tekort waardoor je een dipje kan hebben. Hoe langer je blijft bij snuiven om je dip uit te stellen hoe langer dat dipje wordt.
overigens is bij nasaal gebruik de werking gemiddeld zo'n 30t ot 40 minuten per lijn. met een halfje heb je dus plezier voor 150 tot 200 minuten. Dus zo'n 3 uurtjes.
Atropa zei:Ik snap het idee er ook wel achter.
Je woont in Amsterdam, je bent vlot, jong en levendig. Toen ik nog 's weekends in tenten kwam als Panama, Paradiso, Club 11, Hotel Arena, Powerzone, Escape was het gewoon zo dat coke veel beter in het sfeertje en leven paste van het Amsterdamse club gebeuren. Met name onder studenten en mensen die dagelijkse verplichtingen hadden. Amsterdam is gewoon niet de stad v/d amfetamines.
En of je het nu wilt erkennen of niet, als je elk weekend op wat house en techno feestjes komt en eenmaal met wat longdrinks gesnoven hebt, is het toch wel zo dat een meerderheid dat bijna elk weekend wel doet omdat het voor handen is. Aan de andere kant raakt een opvallend klein percentage er door in echte problemen. Studeren, werken of presteren, en stoom afblazen met wat baco'tjes en sosa. Maar je kunt niet ontkennen dat een gedeelte van het socializen in A'dam wordt bepaald door cocaine, waar overigens niets mis mee is zolang je dat niet uit het oog verliest.
caatje zei:Mijn advies: Neem een kauwgom en ga lekker op tijd naar bed.
MeejheM zei:coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
DonnieDark0 zei:MeejheM zei:coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
Daar ben ik het niet mee eens. Ik nam mijn eerste lijntje toen ik 16 a 17 jaar oud was. Ik ben nu 22 en heb in die periode echt zeer incidenteel coke gebruikt. Soms een gram in de maand soms een half jaar niets. Ik denk dat ik op 4 gram in een jaar zit gemiddeld.
Ohja, invloeden zijn alleen slecht als je je er ook daadwerkelijk door laat beinvloeden.
Toevallig ga ik morgen een grammetje halen om een avondje/nacht flink plezier te hebben![]()
DonnieDark0 zei:MeejheM zei:coke is stiekum moeilijk onder controle te houden over langere tijd.
ik heb er een hekel aan, alles eraan is een slechte invloed, zelfs en vooral de distributiesector
Daar ben ik het niet mee eens. Ik nam mijn eerste lijntje toen ik 16 a 17 jaar oud was. Ik ben nu 22 en heb in die periode echt zeer incidenteel coke gebruikt. Soms een gram in de maand soms een half jaar niets. Ik denk dat ik op 4 gram in een jaar zit gemiddeld.
Ohja, invloeden zijn alleen slecht als je je er ook daadwerkelijk door laat beinvloeden.
Toevallig ga ik morgen een grammetje halen om een avondje/nacht flink plezier te hebben![]()
Atropa zei:Coke kan, als je Speed of MDMA gewend bent gewoon echt duffe zooi zijn waar je in eerste instantie nauwelijks wat van voelt.
Als jij je goed voelt bij een actieve, vrolijke, begaande, contactmakende houding is coke eigenlijk een tegenwerker daarvan. Speed is een boosting van je eigen bestaande eigenschappen, coke is een nep laagje over je eigen eigenschappen heen waarmee je contact maakt met anderen. Gesprekken en contact zullen nooit echte empathy omvatten.
Coke is leuk voor een harde egoversterkende wip, en in een huiskamer sfeertje met wat vrienden. Maar voor op een feest of uitgaan met enthausiasme is het bout zooi. Bij thuiskomst voel je je dan best leeg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."