Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeff Mills - Gamma Player Compilation (heel de cd dus) Ge-wel-dig! http://www.youtube.com/watch?v=w5DY1VzUXLg"
"atlantis is vrij sterk (in theorie) maar je hebt ook nog pajateros (dragons dynamite) deze zijn in theorie nog wat heviger. Heb laatst ongeveer 20 gram hier van op en dat was een lekkere trip heb zowel met soep als gewoon kauwen lekker getript. Zorg voor een goede set en setting. Telefoon uit, deurbel uit, geen verplichtingen, eten, drinken, wat te roken."
"'k Zou die 32 gram in tweeën delen en gewoon gelijk opeten. Snij ze in kleine stukjes en zorg dat je iets van water of sinaasappelsap hebt om het weg te spoelen, desnoods iets van borrelnootjes of chips zodat je de smaak niet al te veel proeft. Doe in het een woonkamer waar jullie ongestoord jullie gang kunnen gaan; de deurbel uit, telefoon uit. Leg van te voren wat muziek klaar of als je een cd-wisselaar hebt, prop die alvast vol met muziek. en die plaatjes heb je niet nodig, gewoon een beetje om je heen kijken."
"als je perse buiten wilt trippen zou ik me goed aankleden en ergens buitenaf gaan chillen net zoals je dat weleens met smoken zou doen. Het lijkt me alleen kut als je het ineens heel warm krijgt en je van wat kleren af wilt. Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug."
"TeKNoZem zei: Je bent niks gewend. =p Anyway, er thee van trekken scheelt al een hoop. Gewoon de verse of gedroogde paddenstoelen in kleinere stukken snijden, in een klein pannetje met water doen en er een theezakje of 2 bij doen. Dit even laten trekken terwijl het op een licht vuurtje staat en vervolgens alles wat in het pannetje zit verdelen over iedereen die mee doet. Je kan de stukjes paddo er uit filteren, maar persoonlijk eet ik ze altijd nog op. Verder kan je ze ook in honing dippen ofzo. Of curry, net wat je lekker vind. xP Klik om te vergroten... Hey, heb wel eens soep gemaakt van paddo's, dit beviel prima, en ging tot nu toe ook het hardst hierop. Heb toen wel de stukjes doorgeslikt maar werd halverwege de trip behoorlijk misselijk , dit heeft de trip hierna niet verpest, maar was toch wel vervelend. Kan ik ook van truffels thee/soep zetten, ik neem aan van wel he? Als die stukjes in het, al kokende, water zitten. Hoelang moet het dan nog blijven koken totdat alle werkende stof in de thee/soep zitten? (in de overige stukjes zit geen of bijna geen werkende stof meer, klopt dit?)"
"soldiermoney zei: - Snij de truffels fijn tot hele kleine stukjes. (een blender gebruiken kan ook) - Doe wat truffelstukjes op een lepel, de inhoud van de lepel moet in één keer door te slikken zijn. - Keer de lepel met stukjes om op je tong - Spoel de stukjes in 1 grote slok drinken weg. Zorg ervoor dat alle stukjes gelijk wegspoelen. Klik om te vergroten... Deze methode werkt erg snel en effectief, je hoeft op deze manier niet te kauwen. soldiermoney zei: Een andere optie is het gebruiken van citroensap. Hierbij laat je de truffels een half uurtje trekken in citroensap. !Het effect wordt dan wel versterkt, dus niet iets voor de eerste keer! Klik om te vergroten... Deze ga ik de volgende keer proberen. Kan ik na het half uurtje trekken in citroensap de truffels in kleine stukjes snijden? Zeg maar, methode 1? Of doe je ze al gesneden en al in de citroensap? Ik hoor het graag."
"Nee, ik dus ook niet. Ik ga wel voor de thee. Ga proberen die restjes naar binnen te werken maar die vielen de vorige keer niet zo goed. Beetje water erbij, komt helemaal goed!"
"17 - Paddothee Paddo’s kunnen simpelweg gegeten worden, maar je kunt er ook thee van zetten. Bedenk wel dat een trip sneller op komt zetten dan bij het eten van paddo’s, en soms iets heftiger is, terwijl de duur van de trip meestal iets korter is. Recept: Doe het water in een pan en laat het koken. Voeg de paddenstoelen toe, nadat je ze in fijne stukjes hebt gesneden. Laat het geheel koken op zacht vuur. Roer af en toe een beetje, terwijl je er op toe ziet dat het water niet gaat borrelen. Na 20 minuten is de thee gereed! Schenk het door een zeefje of koffiefilter in een ruime mok, en laat eventueel een theezakje meetrekken. Knijp het paddoresidu zoveel mogelijk uit, waarna het weggegooid kan worden. Er is vaak enige angst bij mensen die voor het eerst thee zetten dat de hitte de werkzame stoffen zou aantasten. In de praktijk blijkt echter dat als een paddothee niet werkzaam is, dat dit vaak komt doordat het water juist niet warm genoeg was. Ga dus geen thee zetten met lauw geworden water uit een waterkoker oid. Gebruik altijd een fornuis of kookelement. Klik om te vergroten... Heb dit elders op het forum gevonden. Ik ga de restjes dus niet opeten, waardoor ik hopelijk niet misselijk word. Wel ga ik het er dus in uitknijpen zodat ik niks weggooi. 'k Hoop op deze manier niet misselijk te worden, de smaak te verminderen; waardoor ik het makkelijker en dus sneller naar binnen kan werken en hopelijk een wat heftiger effect creëer."
"Inderdaad ^^^ Hele kleine stukjes hakken en dan in je mond stoppen, wegspoelen met water. Hoe kleiner ze zijn, hoe minder je hoeft te kauwen."
"Ik onthoud me dromen heel goed en kan ze goed voor me halen. Inderdaad absurde shit dat gebeurd, maar tijdens het dromen is het allemaal zo vanzelfsprekend. Jammer dat ik het niet kan herkennen. Het schijnt wel zo te zijn dat je jezelf lucide kan leren dromen, door middel van trucjes; vaak op je horloge kijken, als je dit in het dagelijkse leven veel doet, zal dit waarschijnlijk ook terugkomen in je droom en dan zul je iets anders zien dan wanneer je wakker op je horloge kijkt. 'K heb ook een keer gehad dat ik wist dat ik aan het dromen was omdat het zo vaag was dat ik gewoon wist dat het niet klopte. Toen werd ik wakker."