#1
TeKNoZem zei:Is de petitie al gestart?
Inderdaad..
TeKNoZem zei:Is de petitie al gestart?
pascal828 zei:Eindelijk iets positiefs na het kraakverbod, en de bezuiniging van de zorgverzekering!
Kom maar op met die petitie!![]()
Door het te legaliseren word de productie goedkoper, maar er komen wel weer accijnzen bij.Dreuge zei:Niet te vroeg juigen... Legalisering kan toch betekenen dat het nog veel duurder wordt?

Scooby-Doo zei:Morgen word er in de Amerikaanse staat Californië gestemd of ze daar marihuana gaan legaliseren.
![]()
http://nos.nl/video/194726-californie-p ... huana.htmlFlameon zei:Scooby-Doo zei:Morgen word er in de Amerikaanse staat Californië gestemd of ze daar marihuana gaan legaliseren.
![]()
Serieus?
Flameon zei:woei een doorbraak in america
Dreuge zei:Besparen? hoe? wordt daarmee ook bedoeld dat er belastingcenten mee te verdienen zijn![]()
Dreuge zei:dus wordt het ws duurder voor ons?
TeKNoZem zei:Flameon zei:woei een doorbraak in america
Een groot deel van de blowende bevolking in Cali is alleen tegen prop 19. De precieze reden waarom weet ik alleen zo niet. Kheb wel een site gevonden met redenen, kheb ze alleen nog niet gelezen: http://stop19.com/
Petrovic zei:Doen dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."