#1
funky_skunk_junky zei:Ik vind kaugom wel zo ranzig met X op.. volgens mij ben ik een van de weinige?
Die smaak dan, gadverdegadverdegadver![]()
Hmm heb ik ook nare ervaringen van..maar ook leuke
Laatste keer hadden mijn vriendin en ik SUPER BLAUWE tongen!! hehe
We hadden zo'n stimorol Icemint geval en daar hadden we blijkbaar op gezogen ipv gauwen.
Heeele blauwe tongen dus!
