Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC ALGEMEEN

XTC ALGEMEEN

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Slik dat ding gewoon. En anders kun je 'm nog pluggen :wink:
g
gary09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kun je een xtc pil (NIET OVER IETS ANDERS BEGINNEN) innemen?

* Kan ik een XTC-Pil klein maken en in een joint gooien (heeft dat effect?)
* Kan ik een XTC-PIl klein maken en snuiven (heeft dat effect?)

dit zijn serieus bedoelde vragen en aub niet oftopic gaan thx
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gary09 zei:
* Kan ik een XTC-Pil klein maken en in een joint gooien (heeft dat effect?) geen idee
* Kan ik een XTC-PIl klein maken en snuiven (heeft dat effect?) ja, brand wel erg
* Kan ik een XTC-PIL in een glas cola of alkohol gooien (lost die dan op, en heeft dat effect als ik dat drink? ja, maar zou ik niet doen, is erg slecht voor je tanden :wink:
Klik om te vergroten...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
1. Nee
2. Ja, maar niet bepaald aan te raden.
3. Kan, maar dat word een vieze drets want het bindmiddel lost waarschijnlijk niet op. Voor min of meer hetzelfe effect kun je een pil crushen en een bommetje van maken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe die pillen toch gewoon slikken kinderen, daar zijn ze voor gemaakt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je persé MDMA wil snuiven, regel dan pure MDMA, geen pillen.. MDMAkristallen dus.
g
gary09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roken heeft geen effect.
Het snuiven van MDMA heeft wel effect en goed ook, alleen zou ik zorgen dat je het puur kan krijgen zoals AT al terecht zei. De bindmiddelen snuif je ook mee, en daardoor krijg je alleen maar een verstopte neus.
En door je drinken mixen kan ook maar is erg slecht voor je tanden zoals hierboven ook al gezegd, en als je dat toch wil doen doe het dan met pure mdma.

Eigenlijk herhaal ik alleen maar,
af en toe kan dat geen kwaad.

Vooral bij mensen die te lui zijn om google te gebruiken,
en dan maar hier die vragen komen stellen.

Herhaling:
Gebruik google eerst, kom dan hier.

Heb je je dope laten testen?
www.drugstest.nl
Als je dat niet hebt gedaan,
kom dan niet morgen met wat vage effecten en vervolgens de vraag of wij kunnen zeggen wat er in je pilletje zat.

Nou succes met je pil, en gewoon slikken.
g
gary09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
:stoned:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#10
gary09 zei:
ik heb google gebruikt en dat heel lang,
maar dan vond ik overal verschillende antwoorden ook hier op het forum trouwens,
dus dagt ik maak maar nieuwe topic...
ik denk dat ik gewoon een halve pil in het drinken doe en daarna een joint klap...
als ik dan een uurtje daarna nog niks merk pak ik me nog die andere helft zo drbij
Klik om te vergroten...

Doe maar niet, dan is je lijdensweg alleen maar langer. Je weet neit hoe ziekelijk goor je drinken gaat smaken.

Snuiven kan ik je ook afraden want dat bindmiddel hoeft je neus niet in.
Dus zoals de meeste ook al zeiden: Slik hem gewoon.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening :rolleyes:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onder je tong op laten lossen, moet je alleen wel tegen die verschrikkelijke smaak kunnen. Daarna wel heel goed je mond spoelen, anders heb je morgenochtend geen tanden meer in je bek....

Voordeel van onder je tong oplossen is dat het dan via je tong in je donder terecht komt, hoeft het niet via de andere organen te gaan, dit scheelt weer wat schade aan je tere orgaantjes.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miss J zei:
Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening :rolleyes:
Klik om te vergroten...

My point exactly. Het is de makkelijkste en snelste manier. Ook weet je dan zeker dat je effect bereikt (mits je een goede pil hebt), het zou zonde zijn als je de pil verspild door het in een joint te gooien waar je niks van voelt. Orale inname is niet voor niks de meest voorkomende manier van inname.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
je kan ze ook door je traanbuis naar binnen douwen, het effect is dan dat je gaat huilen :wink:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, waarom slik je hem niet gewoon? haha, nu wil ik het antwoord weten ook! :wink:

Ik krijg soms blauwe mitchu's niet doorgeslikt, die zijn echt te groot... maar dan breek je hem gewoon door de midden. Gewoon slikken dus!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan ook geen enkele rede bedenken waarom je de pil niet gewoon op je tong legt en een grote slok water neemt zodat je hem doorslikt. Dan werkt ie ook en juist om dat te kunnen doen worden die dingen als pillen gedrukt.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#18
paulXTC zei:
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze
Klik om te vergroten...

Haha, ja je zou het bijna zonde vinden om er een paar te roken als je wappie bent:P
Toch gebeurt het altijd en is er in de na-space niks meer over.
Vorrige keer zakje verstopt zodat we nog over zouden hebben. Werkt! :wave:
g
gary09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
:stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kapot maken en in een vloeitje doen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."