Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn moeder is 50 plusser maar gebruikt sterk spul

Mijn moeder is 50 plusser maar gebruikt sterk spul

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, maar deze jongen kan je toch eigenlijk ook helemaal niet serieus nemen? :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gehoord dat het percentage zwaluwen met genetische afwijkingen het laatste jaar met 0,00343% is afgenomen.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Topicstarter

Beter dat jouw gezin als eerste vergast wordt dan he!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij hebt gelukkig een badjas
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welhallodaar zei:
Ook kent ze mensen die mij kunnen testen of ik kanker heb met een of andere vage elektrische shit die ze aan me vast bind. En dan gaat ze me medicijnen geven of teunisbloem shit waarvan ik beter ga leren.
Klik om te vergroten...

Ja heb ik ook gedaan in brabant voor ADHD en ik kreeg ook medicijnen.
Voor de rest doet het geen pijn is gewoon klein stroomkastje..
Binde ze band rond je hooft je polsen en je enkels.. Doet geen pijn.
Ze kunne alles meten zeggen ze,.

Je bent trouwens wel een jood zie ik..
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippleKX zei:
Welhallodaar zei:
Ook kent ze mensen die mij kunnen testen of ik kanker heb met een of andere vage elektrische shit die ze aan me vast bind. En dan gaat ze me medicijnen geven of teunisbloem shit waarvan ik beter ga leren.
Klik om te vergroten...

Je bent trouwens wel een jood zie ik..
Klik om te vergroten...

Precies, en daarom een slotje graag...
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Hoe heet jij eigenlijk? Moonbeam? Candy Apple? Of gewoon Star?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#8
btw. miss kan je een keer je ma filmen en laten zie hoe belachelijk ze zich gedraagt of doet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
HoneyC zei:
btw. miss kan je een keer je ma filmen en laten zie hoe belachelijk ze zich gedraagt of doet.
Klik om te vergroten...

Check datum start topic :wave:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha sorry, kvond het ook zéér lachwekkend!

Ik ken dat, een maat van me heeft ook zo een moeder met een winkeltje waar ze allemaal 'helende' productjes verkoopt. Ze kan er ook echt haar mond niet over houden. Jouw moeder gaat wel ver als ze zegt dat je een panter was :grin: . Tja, accepteren tot je het huis uit bent zeker?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gaat nog veel verder als dat ik heb al meerdere helende sessies gehad met mensen. Waarbij ik me ogen moest dichtdoen en moest zeggen wat voor dingen er door mij heen ging enzo. Terwijl die mensen in werkelijkheid dat waarschijnlijk helemaal niet mogen doen. Ook gaat mijn zusje naar een diëtist waarbij ze kijken of je voedingsstoffen nodig hebt om gezond te kunnen leven. Maar dit is oplichterij maar mijn moeder gelooft dit. Nu moet mijn zusje medicijnen slikken en groene drap en allemaal pillen terwijl ze pillen en vloeibare drap krijgt van mensen die helemaal geen medicijnen mogen geven. Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Klik om te vergroten...

Hahaha ik zie het al helemaal voor me :tearsofjoy:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Sjeik zei:
Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Klik om te vergroten...

Hahaha ik zie het al helemaal voor me :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Precies.

Ik weet dat het voor jou een serieuze zaak is. Maar je hebt me aan het lachen gemaakt, voor het eerst op deze donkere dag (bedankt daarvoor)...heerlijk, 'Rainbowdeer.' :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe heet jij eigenlijk? Moonbeam? Candy Apple? Of gewoon Star?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat erg.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom zeg je je moeder niet gewoon om op te rotten met haar reiki-shit? :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
best zielig eigenlijk, gewoon geen enkele serieuze reactie...

Zeg niet dat die die moet verwachten, maar toch, best zielig :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
:beer:

Hoe heet je moeder? Whispering Tree? :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wirwar zei:
Ja, maar deze jongen kan je toch eigenlijk ook helemaal niet serieus nemen? :P
Klik om te vergroten...
Maar gelukkig kun je 'm nog wel serieus némen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."