Ja, maar deze jongen kan je toch eigenlijk ook helemaal niet serieus nemen? :P
Welhallodaar zei:Ook kent ze mensen die mij kunnen testen of ik kanker heb met een of andere vage elektrische shit die ze aan me vast bind. En dan gaat ze me medicijnen geven of teunisbloem shit waarvan ik beter ga leren.
TrippleKX zei:Welhallodaar zei:Ook kent ze mensen die mij kunnen testen of ik kanker heb met een of andere vage elektrische shit die ze aan me vast bind. En dan gaat ze me medicijnen geven of teunisbloem shit waarvan ik beter ga leren.
Je bent trouwens wel een jood zie ik..
Exceptional Insight zei:Hoe heet jij eigenlijk? Moonbeam? Candy Apple? Of gewoon Star?
HoneyC zei:btw. miss kan je een keer je ma filmen en laten zie hoe belachelijk ze zich gedraagt of doet.

Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Precies.De Sjeik zei:Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen
Hahaha ik zie het al helemaal voor me![]()

Maar gelukkig kun je 'm nog wel serieus némen.Wirwar zei:Ja, maar deze jongen kan je toch eigenlijk ook helemaal niet serieus nemen? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."