Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pinkpop.. eigenlijk totaal niet mijn stijl, maar al mijn vrienden gaan heen dus we maken het gewoon gezellig En de zwarte cross wil ik wel heen ja"
"Ik heb nou laatst een paar livesets gedownload, maar nu wil ik ze in stukken knippen. Dat is een stuk makkelijker voor in de auto bijvoorbeeld.. Dan hoef ik niet iedere keer die hele set te luisteren, maar kan ik hem gewoon even doorzappen. Met welk programma kan ik dat het makkelijkste doen?"
"ah dank je.. vind het zelf juist wel makkelijk dat je zelf kan bepalen waar hij hem in stukken knipt"
"shokora zei: Nice Nu we btw toch massaal goa download sites posten: http://br.psyplanet.org/ NOG MEER GOA \\o/ Klik om te vergroten... Ik heb net even een cdtje gedownload daar, maar om die te openen heb je voor ieder nummer wachtwoord nodig... Iemand een idee? of kijk ik gewoon niet goed?"
"Ja, sorry hoor.. ik spreek geen brazilliaans"
"ik ben er het hele weekend kaartje is onderweg!"
"Al mijn vrienden hebben weekend kaarten weten te bestellen behalve 1tje.. die was te laat. Ik hoop voor hem dat hij nog ergens een kaartje weet te bemachtigen anders gaat het feest voor hem niet door :P"
"M8 zei: Nog mensen die carnaval gaan vieren hier? Of kom je van boven de rivieren en vind je die brabanders en limburgers maar raar? Klik om te vergroten... ja.. ik vind ze maar raar :P maar het zal vast wel gezellig zijn"
"Jumping is not a crime.. but it's pretty fucking retarded!"
"30mei flogging molly op pinkpop Heb er zin in"