Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKind uit coma na drinken partydrug

Kind uit coma na drinken partydrug

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, de Belgen leren maar niet af om GHB vloeibare XTC te noemen :rolleyes:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
tja, wat kan je daarop zeggen? spijtig dat het gebeurd is. of zit gwn niet aan de ghb met drie andere mannen als je kind erbij zit :confused:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is iets dat ik echt niet kan begrijpen, als je een kind hebt zou je toch een beetje verantwoordelijkheid verwachten! Wie laat er nu ook een flesje met GHB rondsligneren?
En al zeker met een peuter in huis!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Standaard, 07/11/2008

Kind uit coma na drinken partydrug

NIJVEL - Een meisje van 3,5 jaar oud dat woensdag in Nijvel van een fles met de partydrug GHB dronk, is uit haar coma ontwaakt. Het kind loopt wel het risico zware letsels aan het voorval over te houden. De onderzoeksrechter heeft gisteravond een man aangehouden, meldt het parket van Nijvel.
De moeder van het meisje ontving woensdag drie kennissen in haar appartement. Een van hen bracht een fles mee waarin de partydrug GHB zat. Het kind dronk wellicht van de fles op een ogenblik dat niemand de peuter in het oog hield.

De moeder wou nog doen uitschijnen dat haar kind van een glijbaan gevallen was, maar in het ziekenhuis werd vastgesteld dat die uitleg niet klopte.

De man die de fles naar het appartement had gebracht wordt vervolgd wegens drugsbezit en onopzettelijke slagen en verwondingen bij gebrek aan voorzorg. Hij werd in 2007 al tot 24 maanden cel veroordeeld voor drugsbezit.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daarom dat ik dus altijd extra goed oplet op mijn drank met GHB in.. Zoiets zou echt nooit mogen voorvallen. Geeft GHB ook weer een slechte naam natuurlijk.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ben je voor een moeder als je mensen in je huis toelaat die dit soort dingen laten slingeren. Zelf heb ik geen kids maar ben wel alert als ze er zijn op bijv. mn kastje schoonmaakmiddelen of lades met bestek. Mijn drugs liggen op een plak waar kinderen niet bij kunnen al zouden ze op een stoel klimmen. Als ik naar mijn vriendin ga waar kinderen rondhollen bewaar ik het in de auto totdat ik het gebruik. Bij pakken gebeurd ook op die manier. (Er is altijd iemand nuchter voor het geval dat als we bij haar gebruiken. Meestal haar man) Voorzichtigheid voor alles!!!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fucking fucky fuckerdefuck. Hoe onverantwoordelijk ben je dan.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
Fucking fucky fuckerdefuck. Hoe onverantwoordelijk ben je dan.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Jezus, die mensen verdienen geen kind. Ik spuug op die lui! Bah!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vanadesse zei:
Lake zei:
Fucking fucky fuckerdefuck. Hoe onverantwoordelijk ben je dan.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Jezus, die mensen verdienen geen kind. Ik spuug op die lui! Bah!
Klik om te vergroten...

Ik spuug mee!!!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ongelovelijk natuurlijk...maar het gebeurt, en vaker dan we weten...

Ik moet trouwens zeggen dat de topictitel me een beetje op een dwaalspoor bracht; dacht dat er een kind uit coma was ontwaakt, doordat ze haar een partydrug hadden gegeven :flushed: Vond het al zo'n rare titel....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugs gebruiken / rond laten slingeren in het bij zijn van kinderen vind ik erg fout, en erg triest dat een onschuldig meisje er door een ander leven zal gaan krijgen.
Toch gebeurd het helaas veel te vaak dat kinderen van zoiets de dupe worden. Ik ken genoeg gezinnen waar papa en mama verslaafd zijn en kindje braaf naar tekenflims zit te kijken, naast de gebruikende ouders.
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De radio zei dat het om vloeibare XTC ging
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
En toch, de naam dan dit bericht. Als ik het lees dan is het eerste wat in me opkomt een kind dat in coma was en er uit kwam na het drinken (zal wel met een slangetje zijn) van opgeloste mdma ofzo.
Klik om te vergroten...

Wat ik zeg....
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
En toch, de naam dan dit bericht. Als ik het lees dan is het eerste wat in me opkomt een kind dat in coma was en er uit kwam na het drinken (zal wel met een slangetje zijn) van opgeloste mdma ofzo.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ohja :) overheen gelezen :P
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
drugs are... good? :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat de ouders/vrienden zelf hun lesje hier mee wel geleerd hebben want dit zal wel een hele schok voor ze geweest zijn. Hopelijk kijken ze voortaan uit.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
ErnstJünger zei:
De Standaard, 07/11/2008

Kind uit coma na drinken partydrug

NIJVEL - Een meisje van 3,5 jaar oud dat woensdag in Nijvel van een fles met de partydrug GHB dronk, is uit haar coma ontwaakt. Het kind loopt wel het risico zware letsels aan het voorval over te houden. De onderzoeksrechter heeft gisteravond een man aangehouden, meldt het parket van Nijvel.
De moeder van het meisje ontving woensdag drie kennissen in haar appartement. Een van hen bracht een fles mee waarin de partydrug GHB zat. Het kind dronk wellicht van de fles op een ogenblik dat niemand de peuter in het oog hield.

De moeder wou nog doen uitschijnen dat haar kind van een glijbaan gevallen was, maar in het ziekenhuis werd vastgesteld dat die uitleg niet klopte.

De man die de fles naar het appartement had gebracht wordt vervolgd wegens drugsbezit en onopzettelijke slagen en verwondingen bij gebrek aan voorzorg. Hij werd in 2007 al tot 24 maanden cel veroordeeld voor drugsbezit.
Klik om te vergroten...

Wat is dit nou? Voor BEZIT? Dealers krijgen niet eens zoveel straf.. Of het moeten echt grote jongens zijn.. 2 jaar omdat hij drugs had?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sja, dat is België zeker.. En het zal ook wel veel drugs geweest zijn wssn.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik las dus die titel verkeerd :grin:, ik dacht dat het kind juist door ghb uit haar coma was ontwaakt

lama :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."