#1
Ja, de Belgen leren maar niet af om GHB vloeibare XTC te noemen 


Inderdaad. Jezus, die mensen verdienen geen kind. Ik spuug op die lui! Bah!Lake zei:Fucking fucky fuckerdefuck. Hoe onverantwoordelijk ben je dan.
Vanadesse zei:Inderdaad. Jezus, die mensen verdienen geen kind. Ik spuug op die lui! Bah!Lake zei:Fucking fucky fuckerdefuck. Hoe onverantwoordelijk ben je dan.
Wacky zei:En toch, de naam dan dit bericht. Als ik het lees dan is het eerste wat in me opkomt een kind dat in coma was en er uit kwam na het drinken (zal wel met een slangetje zijn) van opgeloste mdma ofzo.
ErnstJünger zei:De Standaard, 07/11/2008
Kind uit coma na drinken partydrug
NIJVEL - Een meisje van 3,5 jaar oud dat woensdag in Nijvel van een fles met de partydrug GHB dronk, is uit haar coma ontwaakt. Het kind loopt wel het risico zware letsels aan het voorval over te houden. De onderzoeksrechter heeft gisteravond een man aangehouden, meldt het parket van Nijvel.
De moeder van het meisje ontving woensdag drie kennissen in haar appartement. Een van hen bracht een fles mee waarin de partydrug GHB zat. Het kind dronk wellicht van de fles op een ogenblik dat niemand de peuter in het oog hield.
De moeder wou nog doen uitschijnen dat haar kind van een glijbaan gevallen was, maar in het ziekenhuis werd vastgesteld dat die uitleg niet klopte.
De man die de fles naar het appartement had gebracht wordt vervolgd wegens drugsbezit en onopzettelijke slagen en verwondingen bij gebrek aan voorzorg. Hij werd in 2007 al tot 24 maanden cel veroordeeld voor drugsbezit.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."