Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje mdma

vraagje mdma

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van het weekend 3 avonden achter elkaar aan de mdma gezeten.
Alleen de laaste avond voelde ik er helemaal niks van, had kristalen poeder gemaakt en 3 bommetjes van 120mg gedropt.
Stond de dagen ervoor helemaal waus op 2 bommetjes van 120mg.
het was wel klein beetje vochtig geworden maar verder was er niks mee.
Weet iemand hoe dit komt?

B.V.D hannus :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
hannus zei:
dankje wel voor de info. :wave:
Klik om te vergroten...

dus doe het 1x per maand minimaal
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mdma werkt voornamelijk op je serotonine. Dit stofje is snel uitgeput. Als je het 1x extra doet zal je dit niet eens snel merken maar 3x achter elkaar gaat niet werken. Je serotonine is dan gewoon op en dan voel je idd (byna) niks meer van je mdma. Overigens is het ook nog is heel slecht voor je om zo vaak mdma te gebruiken. Probeer er minimaal 2a3 maanden tussen te houden. Ik doe ook wel is 1maand maar dat is echt het uiterlijke vind ik zelf. Je moet je serotonine de tijd geven om te herstellen wat 3maanden duurt. Anders bouw je snel een tollerantie op wat als gevolg heeft dat je er steeds minder van voelt. Sommige voelen er zelfs na een jaar byna niks meer van. Ook worden de dipjes steeds erger. Doe het voor jezelf en je hersenen probeer er 2a3 maanden tussen te houden. Zo geniet je het langst van mdma..
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tolerantie...
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
dankje wel voor de info. :wave:
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
hannus zei:
dankje wel voor de info. :wave:
Klik om te vergroten...

dus doe het 1x per maand minimaal
Klik om te vergroten...

Maximaal zul je bedoelen :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eristoff zei:
Lauu zei:
hannus zei:
dankje wel voor de info. :wave:
Klik om te vergroten...

dus doe het 1x per maand minimaal
Klik om te vergroten...

Maximaal zul je bedoelen :grin:
Klik om te vergroten...

ja :tearsofjoy:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja hannus zo vaak achter elkaar is niet goed voor je :grin:
Laatste avond werd ik gewoon verrot van dat bommetje ofzo, was echt niet chill meer.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
weten we dat ook weer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."