Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is op zichzelf toch al trippy genoeg?"
"Het is maar een uitdrukking, net als 'wasted', 'stoned' en 'lam'. Ik struikel er eigenlijk niet zo over."
"Misschien kan je hier wat mee: http://www.youtube.com/watch?v=qSZRBuAhW70 :P"
"Volgens mij is het helemaal geen bijzondere ervaring om dit met acid te zien, aangezien je met acid op toch steeds afgeleid raakt en je helemaal niet meer op het beeld let en wat er precies gebeurd. Ik denk niet dat het wat toevoegd. Pak in plaats daarvan gewoon abstracte beelden die kaleidoscopisch animeren, dat werkt een stuk beter, dan hoef je niet op verhalen te letten. Ik probeerde wel eens Home te kijken met acid op (het eerste gedeelte, van het laatste zou ik bad gaan :P ), maar dat werkte ook niet, ik vond het altijd jammer wanneer er ineens gesneden werd naar het volgende beeld."
"Wat ik merk bij LSD is dat er een soort drempelhoeveelheid nodig is om écht in een trip te komen. Tot nu toe merkte ik met 1 zegel bar weinig en wanneer ik er nog een bij nam sloeg het ineens erg heftig in. Alsof ik een bepaalde hoeveelheid nodig had om echt de diepte in te gaan, dat dat met 20 ug minder niet mogelijk zou zijn. Het is niet zoals met paddo's dat je de helft van een portie neemt voor een minder sterk effect. Ik weet niet hoe anderen dit zien, maar dit is dus mijn ervaring."
"Gek dat ik gewoon nog helemaal geen ambient langs heb zien komen in dit topic. Dat is toch wel het beste vind ik. Zo merkte ik met muziek van Steve Roach dat ik echt elk geluidje op een heel andere manier ging ervaren met LSD, elk geluid had een textuur die ik op alle manieren kon ervaren en verkennen. Dat vond ik heel interessant. Ik probeerde het ook met Stars of the Lid, want dat heeft ook van die enorm lange 'drones' en/of uitgesponnen langdurende geluiden, maar dat is toch te donker en daar werd ik onrustig van, dus niet echt geschikt voor LSD. Steve Roach en dan zijn album 'Structures from Silence' is echt een topper voor LSD, vind ik dan."
"Hoeveel heb je genomen?"
"KoxBox zei: Twilight zei: Begin gewoon met truffels. Die maken je niet zo misselijk als paddo's en voelen over het algemeen wat minder heftig aan als paddo's, maar je kan dan wel ervaren hoe het is om te trippen. Ze zijn iets meer mellow, naar mijn ervaring en een aantal mensen die ik hier ook al over heb gehoord. Bovendien zijn ze ook het makkelijkst te krijgen. Ik snap waarom LSD je wordt aangeraden maar vergeet niet dat dat gewoon veel langer duurt, dus als het niet bevalt zit je. Ik heb overigens niet persé gehad dat LSD 'vrolijk' en 'zoals je huisdier' is. Ik vind het best wel een streng karakter hebben. Van een soort oude wijze leermeester die je dingen wilt laten ervaren en laten zien ofzo. Niet dat dat persé slecht is natuurlijk. Salvia zou ik bewaren voor later. Klik om te vergroten... Ik denk dat hij makkelijker aan LSD geraakt dan aan truffels. En ik heb het over 57mics, komaan er is volgens mij niets beters dan dat om kennis te maken met psychedelica. Met wat ik hier al over truffels heb gelezen, ze zijn toch ook niet te onderschatten. En wat jij hebt met LSD heb ik met paddo's, het is natuurlijk behoorlijk persoonlijk allemaal. Toch zijn er veel meer mensen die het zo ervaren dat LSD veel zachtaardiger is. Kijk maar eens rond op het forum (bijna) iedereen die vroeger regelmatig paddo's nam is nu overgestapt op LSD. En ik denk niet dat het verbod er ook maar iets mee te maken heeft. Klik om te vergroten... Dat is gek, ik merk eigenlijk nauwelijks iets van zo'n dosis LSD. Ik moet toch echt over een bepaalde drempelwaarde heen om echt een trip te ervaren, wat ik bijv met één zegel ervaarde sloeg echt nergens op. Wiet deed nog meer dan dat. Toen ik een tweede er bij nam werd ik ineens gelanceerd. En dan ook écht gelanceerd, dus het was op zich wel een flinke dosis. Ik denk dat als je nieuwsgierig bent naar trippen en wat dat is paddo's gewoon een betere introductie zijn, of specifieker: truffels dan. Het is wat meer mellow en je kan er een goede dosis van nemen en ook echt iets ervaren in plaats van een awkward gevoel van dat er wel iets is maar dat het net niet aanwezig is ofzo. Paddo's/truffels zijn veel beter te doseren. Je weet van tevoren gewoon niet of je het trekt. Degene die mij introduceerde overdreef misschien een beetje met doseringen opbouwen, maar ik ben hem er wel heel dankbaar voor dat hij het zo zorgvuldig en zorgzaam deed en me niet meteen in het diepe gooide. Dat deed hij omdat hij niet wist of ik het wel goed zou opvangen. En als ik zo terug kijk op de eerste ervaringen van mij, ben ik ook blij dat hij het zo opbouwde. Dus je moet er voorzichtig mee zijn. Psychedelica zijn geen speelgoed. Ik heb wel een paar trip reports gelezen van mensen die een nare eerste ervaring hebben en het spul nooit meer aan willen raken."
"Op deze site http://www.weegschaalboer.nl/ kan je voor een redelijke prijs wat preciezere weegschaaltjes kopen. Ik vind ze voor hun doel helemaal niet zo duur."
"Oom Klaas zei: 't Is heel erg in om je bezig te houden met of zo'n beestje wel of niet goed geleefd heeft en dergelijke en daarom eten mensen dan maar eens in de week biologisch. Dat heeft dus echt geen zin. Klik om te vergroten... Waarom heeft het geen zin?"