Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk zie sterretjhussss ...

Ik zie sterretjhussss ...

37 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Onder het genot van 500 mg ketamine viel ik in slaap, ik wou maar 4 sterretjes.

toen ik wakker werd zag ik dit !!

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G062BFKCI
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, en als papa het niet mooi vind maar roepen dat je er nooit om gevraagd hebt.

Dom bosjeswijf.
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat de tatouëur(als je het zo schrijft) hier niets aan kon doen. Ik denk dat ze dit wel degenlijk wou, want als je voelt dat hij er meerdere zet(hij heeft aan haar kin beziggezeten en ze wou er aan haar oog 3 hebben, dan lijkt het mij onmogenlijk dat ze dit niet door had. En dan kon ze nog altijd hem van haar afslaan of gewoon opstaan. Ik snap dit echt niet, maar dit is volgens mij gewoon door de reacktie van haar vader. Heb momenteel wel medeleiden met de persoon die de tatoe's heeft neergezet en hoop dat hij hiervoor niet vervolgd word. Al lijkt me de kans zeer klein dat dit ook zo zal zijn.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
de tattoo man is al verbannen uit frankrijk ....

straks komt ie naar amsterdam !

:wink:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een dom wijf.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#6
^^ Altijd nog wel :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sjezus.. Alsof je niet voelt dat die man heel ergens anders aan het tatoeëren is. Klinkt als een enorm bullshit 'achteraf toch maar spijt' verhaal..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
valt wel mee...had iets ergers verwacht...
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weer zo'n slap verhaal, ik bedoel, je kan die gast toch van je afdouwen :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik val ook altijd in slaap als die man me met een naald aan het bewerken is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bert haalt ze weer weg ...

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... es_we.html
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De vallende sterren ....

:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het lijkt me inderdaad sterk dat je niet voelt dat iemand je hele gezicht aan het tattoeren is als je alleen 3 stipjes naast je linkeroog wil...

Ik vind het er overigens best cool uit zien : D
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Ik val ook altijd in slaap als die man me met een naald aan het bewerken is.
Klik om te vergroten...
Dat is precies wat ik ook zei :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
0penmindeD zei:
^^ Altijd nog wel :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Altijd. Elke keer als hij in mn arm aan het boren is, zoemend geluid me gek maakt en de bloedspetters me om de oren vliegen, val ik in slaap.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn
Klik om te vergroten...

Zoiets denk je niet, zoiets weet je anders is het nooit gebeurt.


ExceptionalInsight zei:
0penmindeD zei:
^^ Altijd nog wel :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Altijd. Elke keer als hij in mn arm aan het boren is, zoemend geluid me gek maakt en de bloedspetters me om de oren vliegen, val ik in slaap.
Klik om te vergroten...

Dat zoemend geluid alleen is al genoeg
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou er wel wat voor over hebben om in slaap te mogen vallen tijdens de helse pijn van die super stressende naald....

:(

zoveel kut pijn heb ik nog nooit meegemaakt.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja kan nu ook kijken hoe je er zelf zou uitzien met 56 sterren op je gezicht :grin: : http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bass junky zei:
ja kan nu ook kijken hoe je er zelf zou uitzien met 56 sterren op je gezicht :grin: : http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/
Klik om te vergroten...

lol :tearsofjoy:

http://www.toputourworkon.com/kimberliz ... mCdW3N.jpg
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoorde het gisteren ook al op de radio en me mond viel open van verbazing.
Geen slimme meid hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."