Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Nederlandse kabinet is gevallen

Het Nederlandse kabinet is gevallen

89 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het maar een slechte zaak dat het kabinet om een reden als dit is gevallen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Could you see everything I should have been
and everything I couldn't be
what's the difference?


Could you trust anybody with your heart
except yourself
well, what's the difference?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:

Waarom moet je nu zo overdreven reageren blu, op de teentjes getrapt?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het Nederlandse kabinet is vanochtend om 04:15 uur gevallen, wat vinden jullie hier van? Ik baal wel want nu komen de volgende verkiezingen een maand of 3 voor mijn 18e verjaardag en moet ik dus 4 jaar wachten voordat ik kan stemmen (als het niet wéér valt).

http://www.nd.nl/artikelen/2010/februari/20/kabinet-cda-pvda-en-christenunie-gevallen
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang Wilders maar niet aan de macht komt...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
hopelijk komen die christenhonden niet meer terug in het nieuwe kabinet..
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
was te verwachten
en oscar waarom slaap je niet?? :tongueout:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer dan, dat je de intonatie waarmee ik die zin gezegd zou hebben mist.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee of het ligt aan hoe ik het waarnam of jij het zei of hoe mijn staat momenteel is. Wederom zeg ik:

Het komt allemaal goed, en anders maar niet.

Elke keer als ik weer in mijn hoofd hoor hoe die man dat vannacht zei moet ik weer lachen, over intonatie gesproken. En dat lijkt me toch leuker dan politiek enzo. Verder heb ik geen idee waar jullie het allemaal over hebben dus misschien moet ik me er maar buiten houden.

Voor zover ik dat niet al deed dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Berbatov zei:
Dat mensen zich zo bezig houden met politiek. Mij kan het allemaal geen ene moer schelen. Om mij en mijn persoonlijke omgeving hebben ze toch geen invloed. Ik ga ook niet stemmen omdat mijn stem toch geen verschil maakt.
Klik om te vergroten...
Daar kan ik je wel erg gelijk in geven.
Deranged zei:
Helemaal van die hoge stoeprand af ja?

Ik blijf er toch bij dat het nooit gezond kan zijn om je hier echt mee bezig te houden. Of ben ik gewoon weer die zieke geest die al dat gecompliceerde gedoe echt totaal niet boeiend durft te vinden, en dat er altijd leukere dingen zijn om je druk om te maken waar je je al helemaal niet druk om moet maken.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het onmogelijk veel erger kan worden dan wat ik ervan gezien heb, en zo heel erg was dat nou ook weer niet. We wonen in Nederland, zal vast wel goed komen allemaal.

'En anders maar niet' zoals die hele goede vriend van mij zou zeggen. Hier zijn we het er toch wel over eens dat totale onverschilligheid in heel veel gevallen toch het beste is.

En in een land waar zelfs wij de vrijheid hebben om onze mening te uiten zal die van ons omtrent alles wat politiek aangaat in ieder geval altijd dezelfde zijn:

'Het komt allemaal goed, en anders maar niet.'
Klik om te vergroten...

In deze geef ik je een hand. En een knuffel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
En dan moet ik me toch gewonnen geven met de mededeling dat deze enerverende interactie bij deze is afgesloten. Ik moet gewoon aan mijn hoofd denken, dat is het hele verhaal.

Ik wil op mijn vijftigste namelijk nog steeds zo goed in de markt liggen, meer niet.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is eigenlijk de reden dat het kabinet miljarden heeft gestoken in een oorlog waar in ze in wezen neutraal zijn? De druk van Amerika?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het mocht tijd worden! Zullen de inwoners van Uruzgan ook weten dat het Nederlandse kabinet is gevallen? :mrgreen:

d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
blu zei:
Nee, figuren als Paul Tang, Diederik Samsom en al dat belastinggeld-graaiende PvdA-tuig in Amsterdam zijn fijne, integere mensen...
Klik om te vergroten...
Heb ik dat ergens gezegd? Je pretendeert alleen dat zogenaamd rechts het wel weet en dan met name de VVD. Terwijl deze partij net een tandje minder zwakzinnig is dan de PVV.

Voor de rest heb ik vrij weinig tegen de PvdA. Sterker nog, ik zie ze het liefst in de volgende coalitie, maar dan wel samen met de VVD en misschien D66. Maar je moet niet gaan beweren dat er alleen maar in "rechtse" partijen tuig zit.
Klik om te vergroten...
Jij beweerde het tegenovergestelde en dan ga je nu wel huilen? Scheermesje lenen?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ik blijf er toch bij dat het nooit gezond kan zijn om je hier echt mee bezig te houden. Of ben ik gewoon weer die zieke geest die al dat gecompliceerde gedoe echt totaal niet boeiend durft te vinden, en dat er altijd leukere dingen zijn om je druk om te maken waar je je al helemaal niet druk om moet maken.
Klik om te vergroten...
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Dat je zelf te dom bent om te begrijpen wat er gebeurt? Hou alsjeblieft op met je semi intellectuele gewauwel. Als je daadwerkelijk een punt zou hebben zou je er al lang op een goede manier mee gekomen zijn. Hier en daar een quote van Friedrich Nietzsche neerflikkeren kan iedereen wel maar discussiëren is voor jou niet weggelegd.

'En anders maar niet' zoals die hele goede vriend van mij zou zeggen. Hier zijn we het er toch wel over eens dat totale onverschilligheid in heel veel gevallen toch het beste is.
Klik om te vergroten...
Onjuist. Al is het alleen maar omdat verschilligheid mensen gerust kan stellen op wat voor manier dan ook. Dat jij denkt daarboven te kunnen staan is heel fijn voor je maar zo werkt de psyche van de normale mens niet en dat weet ook jij heel goed.

'Het komt allemaal goed, en anders maar niet.'
Klik om te vergroten...
Wie was dat ook alweer, minister De Klerk? 'Alles sal regkommen'? :') En wat voor teringbende is het er nu.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
Berbatov zei:
Wat is eigenlijk de reden dat het kabinet miljarden heeft gestoken in een oorlog waar in ze in wezen neutraal zijn? De druk van Amerika?
Klik om te vergroten...
Nee niet de druk. Ze wilden laten zien wie de grootste piemel had en Amerika bleef volhouden dat dat de christelijke god was. Dan moet het CDA natuurlijk mee.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat het een bijzonder warme gedachte is dat ik er in ieder geval altijd vanuit kan gaan dat jij er voor me zal zijn als ik het echt allemaal even niet meer weet.

Maar daar had je niet zo'n heel verhaal voor uit hoeven typen. Dat wist ik natuurlijk ook al wel langer dan vandaag.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al had je misschien wel even kunnen bedenken dat als ik niet naar politiek kijk ik zoiets ook zeker niet ga lezen. Het is nog niet eens een kwestie van willen, noem het maar een concentratiestoornis.

Al heb jij er uiteraard nog een betere benaming voor.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deranged zei:
Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat het een bijzonder warme gedachte is dat ik er in ieder geval altijd vanuit kan gaan dat jij er voor me zal zijn als ik het echt allemaal even niet meer weet.

Maar daar had je niet zo'n heel verhaal voor uit hoeven typen. Dat wist ik natuurlijk ook al wel langer dan vandaag.
Klik om te vergroten...
Het is maar dat je het weet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Al zal ik er toch nog even aan toevoegen dat je je niet gelijk in je kruis betast hoeft te voelen als jij het wel leuk vindt om naar te kijken, en ik niet. Dit respecteer ik namelijk volledig en is je van harte gegund.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."