#1
Ik vind het maar een slechte zaak dat het kabinet om een reden als dit is gevallen.
Daar kan ik je wel erg gelijk in geven.Berbatov zei:Dat mensen zich zo bezig houden met politiek. Mij kan het allemaal geen ene moer schelen. Om mij en mijn persoonlijke omgeving hebben ze toch geen invloed. Ik ga ook niet stemmen omdat mijn stem toch geen verschil maakt.
Deranged zei:Helemaal van die hoge stoeprand af ja?
Ik blijf er toch bij dat het nooit gezond kan zijn om je hier echt mee bezig te houden. Of ben ik gewoon weer die zieke geest die al dat gecompliceerde gedoe echt totaal niet boeiend durft te vinden, en dat er altijd leukere dingen zijn om je druk om te maken waar je je al helemaal niet druk om moet maken.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het onmogelijk veel erger kan worden dan wat ik ervan gezien heb, en zo heel erg was dat nou ook weer niet. We wonen in Nederland, zal vast wel goed komen allemaal.
'En anders maar niet' zoals die hele goede vriend van mij zou zeggen. Hier zijn we het er toch wel over eens dat totale onverschilligheid in heel veel gevallen toch het beste is.
En in een land waar zelfs wij de vrijheid hebben om onze mening te uiten zal die van ons omtrent alles wat politiek aangaat in ieder geval altijd dezelfde zijn:
'Het komt allemaal goed, en anders maar niet.'

Heb ik dat ergens gezegd? Je pretendeert alleen dat zogenaamd rechts het wel weet en dan met name de VVD. Terwijl deze partij net een tandje minder zwakzinnig is dan de PVV.blu zei:Nee, figuren als Paul Tang, Diederik Samsom en al dat belastinggeld-graaiende PvdA-tuig in Amsterdam zijn fijne, integere mensen...
Jij beweerde het tegenovergestelde en dan ga je nu wel huilen? Scheermesje lenen?Voor de rest heb ik vrij weinig tegen de PvdA. Sterker nog, ik zie ze het liefst in de volgende coalitie, maar dan wel samen met de VVD en misschien D66. Maar je moet niet gaan beweren dat er alleen maar in "rechtse" partijen tuig zit.
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Dat je zelf te dom bent om te begrijpen wat er gebeurt? Hou alsjeblieft op met je semi intellectuele gewauwel. Als je daadwerkelijk een punt zou hebben zou je er al lang op een goede manier mee gekomen zijn. Hier en daar een quote van Friedrich Nietzsche neerflikkeren kan iedereen wel maar discussiëren is voor jou niet weggelegd.Deranged zei:Ik blijf er toch bij dat het nooit gezond kan zijn om je hier echt mee bezig te houden. Of ben ik gewoon weer die zieke geest die al dat gecompliceerde gedoe echt totaal niet boeiend durft te vinden, en dat er altijd leukere dingen zijn om je druk om te maken waar je je al helemaal niet druk om moet maken.
Onjuist. Al is het alleen maar omdat verschilligheid mensen gerust kan stellen op wat voor manier dan ook. Dat jij denkt daarboven te kunnen staan is heel fijn voor je maar zo werkt de psyche van de normale mens niet en dat weet ook jij heel goed.'En anders maar niet' zoals die hele goede vriend van mij zou zeggen. Hier zijn we het er toch wel over eens dat totale onverschilligheid in heel veel gevallen toch het beste is.
Wie was dat ook alweer, minister De Klerk? 'Alles sal regkommen'? :') En wat voor teringbende is het er nu.'Het komt allemaal goed, en anders maar niet.'
Nee niet de druk. Ze wilden laten zien wie de grootste piemel had en Amerika bleef volhouden dat dat de christelijke god was. Dan moet het CDA natuurlijk mee.Berbatov zei:Wat is eigenlijk de reden dat het kabinet miljarden heeft gestoken in een oorlog waar in ze in wezen neutraal zijn? De druk van Amerika?
Het is maar dat je het weet.Deranged zei:Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat het een bijzonder warme gedachte is dat ik er in ieder geval altijd vanuit kan gaan dat jij er voor me zal zijn als ik het echt allemaal even niet meer weet.
Maar daar had je niet zo'n heel verhaal voor uit hoeven typen. Dat wist ik natuurlijk ook al wel langer dan vandaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."