Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBritse ouders huren drugshonden in

Britse ouders huren drugshonden in

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
Nee dat niet echt, hier heeft de politie zelf weinig mee te maken. Het is eerder een staat die doordrenkt is van angst, maar dat is zo'n mond vol. :P
F
FlameonLid
Inderdaad gewoon het gesprek aangaan .... een hond inschakelen vind ik een achterbakse manier. Maargoed dat dat hier in nederland niet is :wink: ...... alhoewel ik het goed zou keuren onder de achtien
M
Miss KittinLid
(bron: WaarMaarRaar.nl)

Britse ouders doen steeds vaker een beroep op een bedrijf dat drugshonden verhuurd. Zo kunnen ze de slaapkamers van hun kinderen op een snelle manier afzoeken naar drugs. Het beveiligingsbedrijf Chilport UK vraagt aan verontruste ouders een bedrag van 58 euro per uur. De drugs die honden vinden moet worden afgeleverd bij de politie, zo is de afspraak. Directeur Trevor Hutchinson zegt tegen de BBC dat ouders zich vaak schuldig voelen om zelf door de spullen van hun kind te gaan rommelen. Bij het inzetten van een hond zou dat niet het geval zijn: "De hond gaat geen kasten en dagboeken overhoop halen." Er zijn ook tegenstanders, zoals Suzie Hayman van de vereniging Parentline Plus. "Ouders moeten ondersteund worden als ze vermoeden dat hun kind aan de drugs is. Je moet gewoon vertellen dat je ongerust bent en het gesprek aangaan."
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
Mooie manier om je kinderen alle vertrouwen in je kwijt te laten raken. Je bent een ouder, geen politieagent.
k
knolselderijLid
Flameon zei:
Inderdaad gewoon het gesprek aangaan .... een hond inschakelen vind ik een achterbakse manier. Maargoed dat dat hier in nederland niet is :wink: ...... alhoewel ik het goed zou keuren onder de achtien
Klik om te vergroten...

dacht je anders over toen je zelf nog geen 18 was
c
croppLid
knolselderij zei:
Flameon zei:
Klik om te vergroten...

dacht je anders over toen je zelf nog geen 18 was
Klik om te vergroten...
ik woon nog thuis en ik zou bloedlink worden als ik daar achter achter zou komen, maar het is ook nog nooit in ze op gekomen om het gewoon te vragen, dat zou ik tenminste eerst proberen...
Z
Zazuu.Lid
Inderdaad, als volwassenen moet je over zulke dingen gewoon kunnen praten, helemaal als je de vader of moeder bent. Dit is inderdaad niet de juiste manier.
O
Oom KlaasLid
Maar voor dat bedrijf zijn 't vast mooie tijden,

dat dan weer wel.
O
Oom KlaasLid
Iedere Britse gebruiker die thuis woont gooit nu de pep die hij of zij over heeft gewoon over het bed van de ouders :tearsofjoy:

Busted!
T
TwilightLid
Anon zei:
Mooie manier om je kinderen alle vertrouwen in je kwijt te laten raken. Je bent een ouder, geen politieagent.
Klik om te vergroten...
B
BiertjeLid
POLITIESTAAT
s
sjaak herremansLid
Wat voor ubernazi ben je als je dat bij je kind flikt, volgens mij sloop je zo al het vertrouwen wat is opgebouwd :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."