Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis nicotine voor Britse scholier

Overdosis nicotine voor Britse scholier

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een veertienjarige Britse scholier heeft een overdosis nicotine binnengekregen. De jongen had in de lunchpauze op dertig nicotinekauwgoms gekauwd. De jongen kreeg de kauwgoms van een vriend die op school betrapt was op roken en de kauwgoms van de school kreeg.

De scholier is opgenomen in het ziekenhuis en maakt het inmiddels goed. Volgens artsen had hij door de overdosis kunnen sterven.

Gezondheidswerkers op de school delen elke week nicotinekauwgoms uit aan rokende scholieren. Zo hopen ze de kinderen van hun ongezonde gewoonte af te helpen. Rokers boven de twaalf jaar krijgen wekelijks 105 kauwgoms.

De moeder van de scholier is kwaad. Volgens haar had de school toestemming moeten vragen voor het uitdelen van de kauwgoms. "Ik weet dat wat mijn zoon heeft gedaan stom is, maar het bewijst dat deze kinderen niet de verantwoordelijkheid kunnen dragen voor medicatie die hen in gevaar kan brengen."
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dertig kauwgums wow .... ja dan krijg je wel een overdosis haha.
Gaat goed in engeland, hoorde ook dat een comazuipers is overleden
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
acidboy zei:
Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig?
Klik om te vergroten...
It would seem so..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo zullen er nog wel gevallen volgen...
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan van pubers toch ook niet verwachten dat ze zich verantwoordelijk gedragen..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, van doorzettingsvermogen gesproken... Wetende wat voor een uitzonderlijk ranzige smaak die kauwgom heeft. :kots:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig?
Klik om te vergroten...


Idd... :confused:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is te makkelijk om deze te blijven posten.

M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met 30 kauwgom zal ie ook vast wel een verrekte kaak hebben opgelopen. Dus als je in Engeland komt en je ziet iemand met zo'n mond....
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#12
waarom stopt ie er ook 30 in zijn mond.
dat is gewoon om problemen vragen.. of om aandacht.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is toch niet te geleuven zag!! :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lichte overdosering nicotine bij roken voelt als bij iedere hijs half moeten kokhalzen, kaken zijn lichtelijk gespannen, je word beetje onrustig en je gaat iets meer zweten.
Niet zo chill, daarom rook ik nu ook maar niet zoveel meer.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe voel je je in godsnaam bij een overdosis nicotine? Kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. En ja, het lijkt wel alsof mensen steeds meer achterlijk worden..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Lichte overdosering nicotine bij roken voelt als bij iedere hijs half moeten kokhalzen, kaken zijn lichtelijk gespannen, je word beetje onrustig en je gaat iets meer zweten.
Niet zo chill, daarom rook ik nu ook maar niet zoveel meer.
Klik om te vergroten...

Hehe sounds familiar. Geen pretje nee.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij overdosis van nicotinegebruik (nicotinevergiftiging) zijn de mogelijke symptomen:

-misselijkheid, speekselvloed, abdominale pijn, diarree, zweten, hoofdpijn,
duizeligheid, slecht horen, en duidelijke tekenen van zwakte.

-in extreme gevallen gevolgd door: hypotensie, snelle, zwakke, onregelmatige
polsslag, ademhalingsmoeilijkheden, algemene zwakte, circulaire collaps en tenslotte
stuiptrekkingen.

-Behandeling bij overdosering: symptomatisch, staken nicotinetoedieningen (echt? -_-' ).
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
MetaalKonijn zei:
Oom Klaas zei:
Lichte overdosering nicotine bij roken voelt als bij iedere hijs half moeten kokhalzen, kaken zijn lichtelijk gespannen, je word beetje onrustig en je gaat iets meer zweten.
Niet zo chill, daarom rook ik nu ook maar niet zoveel meer.
Klik om te vergroten...

Hehe sounds familiar. Geen pretje nee.
Klik om te vergroten...


Dat heb ik ook wel eens meegemaakt toen ik nog rookte zeker niet prettig[|En maar door blijven hijsen aan die peuk denkent dat ik er lekker chill van zal worden]
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig?
Klik om te vergroten...
misschien vond ie ze gewoon erg lekker?
B
BuzzkillingtonLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
acidboy zei:
Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig?
Klik om te vergroten...
misschien vond ie ze gewoon erg lekker?
Klik om te vergroten...

nicotine kauwgom.....lekker?.....nee xD gewoon achterlijk volgens mij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."