Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDraaikont Bakellende: wat wil ie nou??

Draaikont Bakellende: wat wil ie nou??

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat lijkt me wel heel fijn, maar helaas weinig kans dat dat snel gebeurd.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Telegraaf, vrijdag 30 oktober:
CDA-fractie wil Balkenende niet kwijt
HILVERSUM - De CDA-fractie wil niet dat premier Jan Peter Balkenende naar Brussel vertrekt. „Wij willen hem niet kwijt”, zei CDA-vicefractievoorzitter Liesbeth Spies vrijdag in het EO-radioprogramma Dit is de dag. Op de vraag of ze dat ook aan Balkenende heeft laten weten, antwoordde ze: „Nou en of!!"

Balkenende wordt genoemd als mogelijke eerste voorzitter van de Europese Raad, de bijeenkomsten van de Europese staatshoofden en regeringsleiders. Balkenende heeft zelf altijd gezegd dat hij geen kandidaat is. Voor de CDA-fractie was de vraag of Balkenende zou kunnen vertrekken daarom nooit „aan de orde”.

Binnen de regeringscoalitie wordt er wel serieus rekening gehouden met een vertrek van de premier. Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen zou Balkenende tijdelijk op kunnen volgen. Een andere optie is het uitschrijven van nieuwe verkiezingen.
Klik om te vergroten...

En wat zegt ie tegen de NOS, 27 oktober???
Premier Balkenende wordt regelmatig genoemd als mogelijke kandidaat voor de functie van Europese president, maar officieel geeft hij aan zich niet beschikbaar te stellen.
“Als een beroep op mij wordt gedaan, heb ik geen reden om niet te luisteren, op voorwaarde dat er ambitieuze ideeën zijn voor de baan.”
Klik om te vergroten...

Deze super-draaikont maakt zich echt onsterfelijk belachelijk met zijn gelieg en gedraai...Wat mij betreft kan hij niet snel genoeg opgeflikkerd zijn met zijn Christen vriendjes erbij..De top van zijn partij bereidt zich al voor op zijn vertrek...Nou, laat die leugenaar dan ook maar meteen zijn spulletjes pakken....
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inderdaad allemaal een beetje vreemd aan het worden. Er wordt ook amper iets gezegd hoe de rest erover denkt. En wie vindt dat er nieuwe verkiezingen moeten komen als ie weggaat wordt ook niet verteld, en ook niet wie niet vindt dat er nieuwe verkiezingen moeten komen als ie weggaat.

Beetje belachelijk dat ie zich er zo druk mee bezig houdt terwijl ie niet eens officieel als kandidaat wordt gezien.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb em nooit horen zeggen dat ie officieel geen kandidaat is. Alleen een hoop eromheen gelul waaruit blijkt dat ie het wel gaat doen, maar nog niet wil zeggen.

Opzich snap ik ook niet dat ze allemaal zo moeilijk doen, lijkt me niet zo byzonder dat een politicus ook gewoon carriere maakt en verder kijkt wat ie gaat doen na deze regeer periode.

Anderzijds heb ik er natuurlijk wel weer zo'n knagend gevoel bij. Dat juist onze niet naar het volk luisterende maar amerikaanse-kont-likkende minister president geschikt is voor de baan in het ondemocratische centrum van machtswelustelingen in europa. Maarja....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
van mij mag ie lekker ophoepelen...

en dan nieuwe verkiezingen en hopelijk worden die k*t christelijke partijen dan allemaal weggestemd
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
van mij mag ie lekker ophoepelen...

en dan nieuwe verkiezingen en hopelijk worden die k*t christelijke partijen dan allemaal weggestemd
Klik om te vergroten...

Opdat we ze nooit meer terug hoeven te zien.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
van mij mag ie lekker ophoepelen...

en dan nieuwe verkiezingen en hopelijk worden die k*t christelijke partijen dan allemaal weggestemd
Klik om te vergroten...

'Amen brother!'

Lawl.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Ik heb em nooit horen zeggen dat ie officieel geen kandidaat is. Alleen een hoop eromheen gelul waaruit blijkt dat ie het wel gaat doen, maar nog niet wil zeggen.

Opzich snap ik ook niet dat ze allemaal zo moeilijk doen, lijkt me niet zo byzonder dat een politicus ook gewoon carriere maakt en verder kijkt wat ie gaat doen na deze regeer periode.

Anderzijds heb ik er natuurlijk wel weer zo'n knagend gevoel bij. Dat juist onze niet naar het volk luisterende maar amerikaanse-kont-likkende minister president geschikt is voor de baan in het ondemocratische centrum van machtswelustelingen in europa. Maarja....
Klik om te vergroten...

Ik kan het helaas niet meer terug vinden, maar hij heeft het tijdens een interview letterlijk gezegd, hij was géén kandidaat en had géén ambities om zich kandidaat te stellen. 100% zeker, en daarom durf ik nu te stellen dat Balkenende een ordinaire leugenaar is. En als je dan vandaag de commentaren van alle andere politici hoort, of eigenlijk het commentaar dat ze niet geven, dan zakt je broek toch echt op je enkels...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laat hem maar weggaan! Daarna een kabinet met CDA/PVV/VVD/CU graag. Duurt een maand of twee, dan weer verkiezingen en dan krijgen we hopelijk een D66/PvdA(of SP/GL) coalitie.
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#10
heel eerlijk vind ik dat balkenende het niet slecht doet,
goed is anders, maar last er van heb ik niet, en mijn naaste omgeving ookniet,
het mag misschien wel niet vernieuwend zijn of vooruitsrevend, zijn beleid.
maar de ervaring leert,
mensen zijn niet gebaat bij veranderingen:)

en over het oprotten van die christelijke partijen, deels mee eens deels niet.
het is allemaal wat conservatief, maar het is niet verkeerd (behalve sgp dan)
en ja, misschien is het CDA niet het best voor ons drugsgebruik, maar ik ken zat mensen die ook echt niet gemakkelijk aan hard drugs zouden moeten komen, omdat die al de hele dag opscheppen over hoeveel gram wiet ze wel niet in een joint hadden gedaan,
drugs gebruik kan je leven veruimen,
maar ook erg gauw je leven vernietigen, niet iedereen is zo verstandig als wij.

en van de groen links en SP hou ik al helemaal niet, omdat dat gewoon links opositie gelul is wat binnen 40 jaar nog niet te halen is.
geef mij maar lekker D66 ofzo, maar niet dat extreem linkse gelul met iedereen is gelijk. dat is namelijk niet waar.
en sowieso de politiek slaat nergens meer op aangezien onze ministers nauwelijks verstand hebben van hun vak, zet verdomme een hoogleraar economie op dat ministerie van financien als minister, en niet bos die nog niet eens euro's naar dollars kan omrekenen.
en partijen als pvv zouden niet mogen bestaan, omdat alleen maar kortzichtige domme mensen op zo'n lul stemmen die nergens zijn meningen beargumenteerd, en als hij het al doet, zijn het drogredenen.
dus genoeg reden om dat systeem eens flink op de schop te doen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Eitjes zei:
heel eerlijk vind ik dat balkenende het niet slecht doet,
goed is anders, maar last er van heb ik niet, en mijn naaste omgeving ookniet,
het mag misschien wel niet vernieuwend zijn of vooruitsrevend, zijn beleid.
maar de ervaring leert,
mensen zijn niet gebaat bij veranderingen:)
Klik om te vergroten...


Dus de mensen keihard voorliegen is verder wel ok?

Ik denk trouwens dat de mensen op dit moment wel gebaat zijn bij veranderingen...waarom denk je anders dat GW zoveel fans heeft? Maar daar ging dit topic niet over, dat ging over jokkebrok JP...
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#12
nou ik heb liever dat iemand zegt dat ik tien euro krijg, maar dat ik maar 5 euro krijg
dan dat iemand zegt je krijgt niets, maar wel zijn woord nakomt:)
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#13
We zeuren gewoon teveel, geluk is relatief,
als je in afrike woont ben je gelukkig met een half flesje verneukt water,
en hier moeten we alweer speciaal mineraal water hebben, komop, waar zeuren we over?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Eitjes zei:
ach het gaat gewoon goed met nederland,
we hebben gewoon een te hoge standaard.
Klik om te vergroten...

Hebben we het wel over hetzelfde Nederland???
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eitjes zei:
nou ik heb liever dat iemand zegt dat ik tien euro krijg, maar dat ik maar 5 euro krijg
dan dat iemand zegt je krijgt niets, maar wel zijn woord nakomt:)
Klik om te vergroten...

Daar kijk ik eerlijk gezegd niet van op...het volk krijgt de leiders die het verdient! Bij JP is het trouwens eerder beloven dat je 10 euro krijgt, maar er daadwerkelijk 10 moeten betalen....maar dat zul je ook wel niet erg vinden.(zoet-zuur...)
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#16
ach het gaat gewoon goed met nederland,
we hebben gewoon een te hoge standaard.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon politieke spelletjes zijn het. JP is trouwens perfect als voorzitter van de EU. Hij heeft zo goed als geen vijanden doordat hij weinig durft en de grote landen zien hem maar al te graag als voorzitter, hij rijd nu al dagelijks tegen de broek van Sarkozy en Merkel dus die zijn wel gebaat bij zijn voorzitterschap.

Het is gewoon een strijd voor wie het meest grijs is en geen kleur bevat en dat doet hij op deze manier perfect.

Er staat trouwens een mooi stuk in de Pers er vandaag over.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
Eitjes zei:
ach het gaat gewoon goed met nederland,
we hebben gewoon een te hoge standaard.
Klik om te vergroten...

Hebben we het wel over hetzelfde Nederland???
Klik om te vergroten...

Verklaar je nader Eitjes?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlackRobBlunt zei:
SperSIZEboon zei:
van mij mag ie lekker ophoepelen...

en dan nieuwe verkiezingen en hopelijk worden die k*t christelijke partijen dan allemaal weggestemd
Klik om te vergroten...

Opdat we ze nooit meer terug hoeven te zien.
Klik om te vergroten...
Haha :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat zou een schande zijn, en een minachting voor de kiezers. Maar zo zal het wel gaan ja...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."