#1
Sweet_Shadow zei:Als mensen na het paddoverbod giftige paddestoelen eten is dat mijns inziens niet de schuld van Klink, hoe stupide zijn houding ook is. Hoe zit het met eigen verantwoordelijkheid, iets waar anti-paddoverbodmensen juist meestal keihard op hameren? Als je sterft door onwetendheid na je mislukte paddestoelenspeurtocht (of je mislukte aankoop bij een dealer) is dat in essentie je eigen schuld, niet die van Klink.
Het is zijn schuld niet letterlijk maar het feit dat hij dit wilde voor de volksgezondheid, terwijl de risico's groter worden, vind ik hypocriet en naief. Het is niet zijn schuld, maar naief en/of hypocriet vind ik het wel. Het is dan niet echt voor de volksgezondheid maar meer voor hoe het ten opzichte van mensen lÃjkt hoe hij geeft om de volksgezondheid, ik vind dat gewoon geen goede zaak.

