Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik snap het zowiezo niet zo goed.. je slikt maar 3 x per jaar pillen zeg je.. dus het is waarschijnlek dat je er niet veel in hebt gekocht.. dus waar zeur je over.."
"Oom Klaas zei: Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof, als het de actieve stof was, hoe wist je dat? Heb je een nummer voor ons om het te checken? En als de pil in totaal 110 mg woog, dan kon er ook per pil 1 mg PMA in hebben gezeten. Klik om te vergroten... Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg."
"Oom Klaas zei: TrippleKX zei: Oom Klaas zei: Was de pil in totaal 110 mg, of de actieve stof, als het de actieve stof was, hoe wist je dat? Heb je een nummer voor ons om het te checken? En als de pil in totaal 110 mg woog, dan kon er ook per pil 1 mg PMA in hebben gezeten. Klik om te vergroten... Je hebt toch niets meer aan een testnummer. Want ze geven de informatie nog maar 1x weg. Klik om te vergroten... Serieus? Dan is d'r bij mij dan wel een dubieuze fout gemaakt, ik had zelf wat ingeleverd en 't testnummer gegeven aan een maat van me (na zelf al gebeld te hebben) zodat hij 't ook kon horen, en hij heeft 't ook kunnen horen. Klik om te vergroten... Dat is al meer dan 2 maanden zo hoor."
"Angramar Temenos zei: Ik kan overal wel trippen, je merkt veel eerder aan me dat ik xtc op heb dan een tripje.. Klik om te vergroten... qua pupillen zal het niet veel uitmaken denk ik:P"
"kiekert zei: Intoxication zei: ik woon ook in het apenland in belgie, gwn likken aan die rotzooi brand het is het mccp is het bitter en smaakt het klote dan is het mdma ! trouwens nooit vertrouwen op die rotzooi v een pillreports goeie geest wie gelooft daar nu in Klik om te vergroten... Blijf maar dom. Niet eens een EZtest doen (wat al een minimale test is) maar gewoon op 'smaak'. Echt zo achterlijk personen zoals jij. Het is trouwens mcPP, geen mccp. Klik om te vergroten... het is mCPP"
"Je bent echt gewoon een schijtert. Je gaat niet dood, je hoeft echt niet naar het ziekenhuis van 1 pilletje. Je valt echt niet flauw waarschijnlijk. En je hebt echt kut vrienden als ze je op zitten te jagen dat je een pilletje moet nemen.. fucking losers! Mijn eerste pilletje was echt een hele echte blauwe mitsu. En ik ging fucking hard. Hardste trip ooit. En er gebeurde niets! Maar in deze tijden zijn niet snel goeie pilletjes te vinden dus ik zou wel uitkijken voor mcpp of andere rommel. 2-CB, speed, methamfetamine ook al aangetroffen in pillen dus."
"bbn zei: Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet.. Klik om te vergroten... Je moet volgens mij nog veel leren.. Je kunt nog gewoon een normaal gesprek voeren?! Jij hebt dus echt kutpillen."
"xPlaystationx zei: Ja hoor, ik laat die van mij altijd in roosendaal testen .. Klik om te vergroten... Roosendaal ligt toch niet in Zeeland! Wat was de vraag nou"
"En hebben we het nog niet over smsjes typen gehad!"
"Re: JewCookie zei: nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet. Klik om te vergroten... Van pep hetzelve ga je inderdaad niet halucineren in mijn ogen. Maar naarmate je langer wakker bent krijg je het wel. (vermoeidheid)"