#1
jah...discussie 13
Omdat ik het niet weet vraag ik het aan jou....jij was toch de kenner?
Omdat ik het niet weet vraag ik het aan jou....jij was toch de kenner?
Mac... zei:Trouwens, hoe ik altijd weet of ik goeie pep is, is als ik na 1 lijn moet gaan schijten is het meestal wel hele goeie pep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."