het beste is er goed over te praten.klinkt gek,maar respecteer het,dan kun je er openlijker over praten.dat klinkt heel absurd,maar je kunt in een relatie maar beter geen geheimen voor elkaar hebben,en die kryg je als je je partner het gaat verbieden,en dat hij toch door gaat met gebruiken.je kunt beter zeggen;ok,ik weet dat je gebruikt,lieg maar niet meer verder,maar je moet wat aan je verslaving doen.samen sta je sterker,en kan je er over praten,wat beter helpt dan stiekem te moeten gebruiken uit angst dat de partner er achter zou kunnen komen.praten helpt,zeg dat je van m houdt,en dat je je partner niet naar de klote wilt zien gaan en dat jullie samen een kind hebben wat iets is waar je godszijdank gelukkig mee kan worden,beter dan speed snuiven.ik heb zelf ook mn relatie naar de kloten geholpen,ook omdat ik t stiekem moest doen.het is moeilijk om in je eentje te stoppen met speed,zeker als je er niet met je partner over kunt praten.zo blijf je bezig,overtuig je partner dat je om m geeft en dat je t goede met m voor hebt,en dat je met hem een leven wilt opbouwen met jullie kind.het is en blijft een moeilijk onderwerp,maar wees gewoon eerlijk tegen elkaar,dat is en blijft t beste.je partner gaat heus wel inzien dat een gezin belangryker is dan drugsgebruik.ik weet zeker dat hij je niet kwijt wilt,maar hij zit met een probleem,zijn drugsgebruik.iedereen kan stoppen met speed,maar degene moet er altyd voor de volle overtuiging achter staan.dit kun je bereiken door er samen(met degene die alles voor je betekent)over te praten,en er samen aan werkt om t gebruik te stoppen.het zal niet makkelijk zijn,maar als hij echt van je houdt(zeker als jullie samen een kind hebben)dan zal zijn wilskracht groot zijn,en dat heeft iemand nodig die ergens verslaafd aan is.
ik hoop t beste voor jullie 3en,en ik denk wel dat jullie er samen met jullie kind uit deze even iets mindere situatie zullen komen.
waar een wil is is een weg,ergens mee stoppen kan alleen als de persoon de wilskracht heeft en weet wat er op t spel staat.maak hem duidelijk dat je gewoon open en eerlijk aan dit probleem wilt gaan werken.
greets
crazy jack