#1
hoi,net zoals jullie zullen jullie misschien ooit eens trouwen.
net zoals jullie zullen jullie ooit misschien ooit eens scheiden(i hope not!).
na mijn scheiding ben ik bij mijn grootmoeder gaan wonen,als (neo)hippie en rocker vond ik
op bijna 23 jarige leefdtijd(ik spreek anno 1993) terug een djob(seizoenarbeider) als inpakker
in een ijskreemfabriek(njam-njam,héhé).ik moest niks betalen van huur en moest zelfs mijn
eten niet betalen bij mijn helaas overleden grootmoeder,ik verdiende destijds als nachtdienst
werkende,zo bruut gerekende 50.000 netto per maand.als voormalige marginaal,had ik opeens geld,
veel geld!!!ik kon alles permiteren,ik had een auto,moto en kon heel veel uitgaan.
mijn 2 neven(kozen zegt m'n hier,ik hoop dat jullie neven(s) verstaat woonden in dezelfde dorp.
beiden zijn ze respectievelijk 5 en 6 jaren jonger dan ik,als voormalige speelkameraadjes hadden
ze zich ontpopt tot jonge kerels,die al eens bier en drugs lustten(heel beperkt hoor,het was
eerder marihuana voor zover ik mij kan herinneren).zo een 3 km verder van het dorp gingen ze ieder
weekend naar de dancing,ik zei why not...ik ga met jullie regelmatig uitgaan.het was de(lichte) opkomst
van dance,trance en housemuziek.het eerste jaar(1993 dus),kreeg ik langzaam interesse in de housecultuur:
de tijd van aankoop van cd's was een feit(ik had een voordien een hekel aan cd's,het moest en moest
vinyl zijn),mijn lange haren gingen zelfs de prullenbak in...op een dag keek ik gewoon in de spiegel,
nam een schaar en kniptte mijne lange lokken achteraan af.ik zal maar vlug overschakelen naar anno 1994(z
oemmmmmmmm),ik amusseerde mij rot,ik deed graag mijn werk(toffe collega's...ongeveer zelfde leefdtijd),
veel geld(mijn hippie periode zakte meer en meer,shame on me !!!) en vooral veel uitgaan en regelmatig:
weed,speed en xtc.ik kreeg zelfs interesse in hardcore(haha),de tijd van bonzai channel one(ken je die?)
teteTE,teteTEEEE,bonk,bonk,bonke!!!zonder het te beseffen gebruikte ik meer en meer speed...lekker lang
kunnen uitgaan oléééééé!!!het gebeurde al eens in een weekdag dat ik lijntjes begon te snuiven...zoemmmmm
naar anno 1995...jaja onze beste cronos is verslaafd(en beseft het nog eens niet!!!)...snuiven maar en
naar het werk...in de weekends zelfs niet naar huis gaan om te slapen(olééé snuiven maar).ik herinner het
mij nog heel goed,de maandag ging ik naar mijn werk(vlug nog een lijntje eerst hé,om wakker te blijven
na het zware weekend),ik kwam ertoe en voelde mij raar(slecht),mijn hart ging als een wilde tekeer en
ik was lijkbleek...ik kreeg het benauwd(strange)...ik deelde mijn chef mee dat ik niet kon werken,ik belde
mijn moeder om achter mij te komen(ik durfde en kon zelf niet rijden met mijn auto),daarna zijn we naar de
huisdokter gegaan,ik vertelde hem alles over mijn speedgebruik...het was nogal een katholieke en preutse
huisdokter(lol),anyway ik naar het hospitaal...want ik voelde mijn net doodgaan,het gevoel van een hart-
stilstand.ik kreeg deze aanvallen(?) nog 2 maal nadien(zonder te snuiven),3 keren in het hospitaal dus,
daar kwam een pshychiater bij mijn sterfbed(grapke hoor)en zei dat ik lijd aan hyperventilatie en dat
ik moet mij laten opnemen in de dagkliniek in het heilig hart.nu meer dan 10 jaar later...merk je
misschien op topics,dat ik soms mijn nog eens waag aan snuiven...maar ik heb het onder controle(lucky me),maar
als ik sommige topics,quotes or whatever lees over sommige personen die duidelijk te ver gaan in snuiven...
hopelijk doet mijn levenservaring jullie eens nadenken...snuif aub niet teveel,because i care about you!!!
10 jaren later heb ik nog steeds eens last van (lichtere) angsten,heel mijn leven zal ik moeten medicatie
nemen,ik ben niet meer de kwikke man als vroeger hoor(haha neen beste DF'rs niet door mijn ouderdom)...maar
ik ben geslotener gekomen(en dat doet mij heel pijn en soms eens verdriet).ik vraag mijn nu tot de dag van
heden nog steeds af,heeft teveel speed...mijn hyperventilatie veroorzaakt?mijn pshychiater of dokter zegt
misschien,maar ik ben het vrijwel 100´% zeker van,enkele deskundigen hier?greetings cronos!!!
net zoals jullie zullen jullie ooit misschien ooit eens scheiden(i hope not!).
na mijn scheiding ben ik bij mijn grootmoeder gaan wonen,als (neo)hippie en rocker vond ik
op bijna 23 jarige leefdtijd(ik spreek anno 1993) terug een djob(seizoenarbeider) als inpakker
in een ijskreemfabriek(njam-njam,héhé).ik moest niks betalen van huur en moest zelfs mijn
eten niet betalen bij mijn helaas overleden grootmoeder,ik verdiende destijds als nachtdienst
werkende,zo bruut gerekende 50.000 netto per maand.als voormalige marginaal,had ik opeens geld,
veel geld!!!ik kon alles permiteren,ik had een auto,moto en kon heel veel uitgaan.
mijn 2 neven(kozen zegt m'n hier,ik hoop dat jullie neven(s) verstaat woonden in dezelfde dorp.
beiden zijn ze respectievelijk 5 en 6 jaren jonger dan ik,als voormalige speelkameraadjes hadden
ze zich ontpopt tot jonge kerels,die al eens bier en drugs lustten(heel beperkt hoor,het was
eerder marihuana voor zover ik mij kan herinneren).zo een 3 km verder van het dorp gingen ze ieder
weekend naar de dancing,ik zei why not...ik ga met jullie regelmatig uitgaan.het was de(lichte) opkomst
van dance,trance en housemuziek.het eerste jaar(1993 dus),kreeg ik langzaam interesse in de housecultuur:
de tijd van aankoop van cd's was een feit(ik had een voordien een hekel aan cd's,het moest en moest
vinyl zijn),mijn lange haren gingen zelfs de prullenbak in...op een dag keek ik gewoon in de spiegel,
nam een schaar en kniptte mijne lange lokken achteraan af.ik zal maar vlug overschakelen naar anno 1994(z
oemmmmmmmm),ik amusseerde mij rot,ik deed graag mijn werk(toffe collega's...ongeveer zelfde leefdtijd),
veel geld(mijn hippie periode zakte meer en meer,shame on me !!!) en vooral veel uitgaan en regelmatig:
weed,speed en xtc.ik kreeg zelfs interesse in hardcore(haha),de tijd van bonzai channel one(ken je die?)
teteTE,teteTEEEE,bonk,bonk,bonke!!!zonder het te beseffen gebruikte ik meer en meer speed...lekker lang
kunnen uitgaan oléééééé!!!het gebeurde al eens in een weekdag dat ik lijntjes begon te snuiven...zoemmmmm
naar anno 1995...jaja onze beste cronos is verslaafd(en beseft het nog eens niet!!!)...snuiven maar en
naar het werk...in de weekends zelfs niet naar huis gaan om te slapen(olééé snuiven maar).ik herinner het
mij nog heel goed,de maandag ging ik naar mijn werk(vlug nog een lijntje eerst hé,om wakker te blijven
na het zware weekend),ik kwam ertoe en voelde mij raar(slecht),mijn hart ging als een wilde tekeer en
ik was lijkbleek...ik kreeg het benauwd(strange)...ik deelde mijn chef mee dat ik niet kon werken,ik belde
mijn moeder om achter mij te komen(ik durfde en kon zelf niet rijden met mijn auto),daarna zijn we naar de
huisdokter gegaan,ik vertelde hem alles over mijn speedgebruik...het was nogal een katholieke en preutse
huisdokter(lol),anyway ik naar het hospitaal...want ik voelde mijn net doodgaan,het gevoel van een hart-
stilstand.ik kreeg deze aanvallen(?) nog 2 maal nadien(zonder te snuiven),3 keren in het hospitaal dus,
daar kwam een pshychiater bij mijn sterfbed(grapke hoor)en zei dat ik lijd aan hyperventilatie en dat
ik moet mij laten opnemen in de dagkliniek in het heilig hart.nu meer dan 10 jaar later...merk je
misschien op topics,dat ik soms mijn nog eens waag aan snuiven...maar ik heb het onder controle(lucky me),maar
als ik sommige topics,quotes or whatever lees over sommige personen die duidelijk te ver gaan in snuiven...
hopelijk doet mijn levenservaring jullie eens nadenken...snuif aub niet teveel,because i care about you!!!
10 jaren later heb ik nog steeds eens last van (lichtere) angsten,heel mijn leven zal ik moeten medicatie
nemen,ik ben niet meer de kwikke man als vroeger hoor(haha neen beste DF'rs niet door mijn ouderdom)...maar
ik ben geslotener gekomen(en dat doet mij heel pijn en soms eens verdriet).ik vraag mijn nu tot de dag van
heden nog steeds af,heeft teveel speed...mijn hyperventilatie veroorzaakt?mijn pshychiater of dokter zegt
misschien,maar ik ben het vrijwel 100´% zeker van,enkele deskundigen hier?greetings cronos!!!
