#1
Kun je dat spul gewoon bij de drogist ofzo kopen?
![:grin:]()
Vrouwtje_Amsterdam zei:Is het niet standaard dat je niet kunt slapen als je speed op hebt? Als ik één bommetje heb genomen van 100 mg om 1 uur zaterdagnacht dan kan ik echt pas zondagavond weer tukken. Stel dat je dat 2x per maand doe, vind je 2x per maand een tazepam nemen rond een uurtje of 11 s ochtends uitzonderlijk of te vaak Marla?
Marla Singer zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:Twee keer per maand downers nemen vind ik voor mezelf te vaak, vanwege de verslavende werking. Ik neem ze hooguit 2x per jaar...
De beste dosis verschilt per persoon, dat moet je voor jezelf dus gewoon een beetje uitproberen (met een max van 40 mg per keer).
Vind het ook wel goed werken om te slapen, oxazepam bijvoorbeeld (10mg) als ik een keer net iets te veel genomen heb. Of anders diazepam 5a10mgsjaaktrekhaak zei:Pammetjes zijn perfecte inslapers.
KNIFTIGEKARELTJE zei:Ja zou wel kunnen denk ik Serenity maar waarom zou je dat willen doen. XTC blijf je echt niet veel langer wakker door of je moet al van die klote peppilletjes hebben .
Van Goeie XTC kan ik heerlijk in slaap vallen niks is dan lekkerder als heerlijk onder die deken kruipen die voelt dan zo lekker. En dan kan ik ook best snel weg zijn en de mooiste dromen hebben.
Serenity zei:KNIFTIGEKARELTJE zei:Ja zou wel kunnen denk ik Serenity maar waarom zou je dat willen doen. XTC blijf je echt niet veel langer wakker door of je moet al van die klote peppilletjes hebben .
Van Goeie XTC kan ik heerlijk in slaap vallen niks is dan lekkerder als heerlijk onder die deken kruipen die voelt dan zo lekker. En dan kan ik ook best snel weg zijn en de mooiste dromen hebben.
Zelfs van goede pillen kan ik niet slapen. De verhoogde hartslag die MDMA geeft (het gebeurd me ook bij kristallen) zorgt er bij mij voor dat ik niet kan slapen.
Waarschijnlijk heb ik oxazepam, dat werkt ookwel.
psychopsychedelic zei:persoonlijk vind ik het niet goed om downers na pap te gebruiken.
als je wilt slapen, neem dan geen pep meer en wacht tot de vermoeidheid terug komt, maargoed, ik heb t ook wel eens gedaan 1x pammetjes, en anders alleen blowen(pas op soms hartkloppingen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."