Marla Singer zei:
psychopsychedelic zei:
Petrovic zei:
Over het algemeen zie je niet dat iemand speed gebruikt, of je moet een maloot zijn die ziekelijk veel neemt.
hier ben ik het niet met je over eens! haha, zonder tolerantie zie je het overduidelijk wel aan iemand of hij gebruikt heeft of niet, met tolerantie ook wel, maar niet altijd.. maar iemand die onder de pep zit kun je er altijd uitpikken net als met xtc wiet en nog wel meer, alcohol ook niet te vergeten
Als je zelf een gebruiker bent, zou je iemand die gesnoven heeft er uit kunnen pikken, maar zelfs dan ook niet altijd! Ik heb jarenlang gesnoven terwijl ik familie en collega's onder ogen moest komen, niemand heeft het ooit gemerkt. Ook vrienden of mijn eigen liefje die zelf aardig wat gebruikten, merkten helemaal niks aan mij als ik zelf niks er over zei!
jatog ik ook, bij overmatig gebruik ga je er na tijdje juist normaal van kijken, dan kanje wel strak kijken, maar doet t nie meer automatisch, maar alsje dan weekje of 2 stopt en een lijn neemt, sow, boem,
en niet gebruikers zien t soms eerder omdat die alleen weten hoe je nuchter kijkt, maargoed, er zijn altijd wat trekjes die je wel moeten opvallen, en alsje een vet opgefokte aggresieve maloot ziet rondjes lopen is dit vaak eerder caff
buiten valt wel mee, maar binnen zonder zonnebril kunje wel goed pupilverschil zien tog, maar iemand onder de pep zou idd netzo goed een happy goedgehumeurde gast kunnen zijn.
maar wat niet te vermijden is is dat je ogen sneller bewegen, en met je wenkbrauwen fronsen, vaag overkomen ( na te lang wakker in combi me teveel pap)
veel praten, oppeens beter uit zn woorden komen, overal op inkunnen praten maar wel van de hak op de tak springen en steeds van onderwerp doorpraten op uiteindelijk totaal iets anders, rode streepkes onder ogen (+wallen) strak staren, vacuum bek, onrustig zijn, enzzzzzz