#1
[Ben ik al 2 nachten wakker , nee moet nog na nacht met bijna niks geen zooi en de onderneming om zooi gaan halen te vermoeiend of de zin er in!!DAN nu toch nog besluiten om te gaan halen!!!EN amai bezig met niks!!
Dus verslaafd aan lang wakker zijn!!! Nou grote meid....![:confused:]()
Dus verslaafd aan lang wakker zijn!!! Nou grote meid....


