Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer sos

Eerste keer sos

17 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen ,

Normaal gezien ga ik deze vrijdag voor de eerste keer sos proberen .
Ik ben graag goed geinformeert voordat ik de drugs uittest daarom heb ik nog enkele vraagjes .

- Hoelang werkt het ? ik heb gehoort ongeveer 1uur

- Is het 'gevaarlijk' om er alcohol bij te drinken of is het niet zoals bij Xtc ?

- Als ik een brandende neus krijg is daar iets tegen te doen ?

- Moet ik voor de rest nog iets weten voor ik het doe ?


Groeten
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk man.
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
danku voor het nuttig antwoord :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was gewoon enthousiast.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
1. Een uur is wat overdreven vind ik, bij mij duurt het zo'n halfuur à 3 kwartier per lijn. soms duurt het wat korter.

2. Persoonlijk vind ik het lekker om wat alcohol te drinken erbij, natuurlijk niet te veel. En jah, gevaarlijk, wat is den dag van vandaag niet gevaarlijk? :rolleyes:

3. Snuif wat water als je neus teveel brandt, dat is verfrissend. :)

4. Geniet ervan. :smoke:

5. Kijk verdomme eens rond op dit informatief kloteforum voor je zo'n vragen stelt. :openmouth:


:wave:
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok danku voor de uitleg :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste keer vond ikzelf eigk niet zo heel veel aan, speed is veel leuker, dat knalt echt, net als mdma :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
5. Kijk verdomme eens rond op dit informatief kloteforum voor je zo'n vragen stelt. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Laten we lief voor elkaar zijn hè? :wink:

Nouja, Saivy heeft het meeste al beantwoord denk ik.
Ik vond mijn eerste keer sos niet heel erg speciaal eigenlijk, je moet er rekening mee dat sos er niet keihard in knalt ofzo. (Vooral als je een MDMA-achtig gevoel verwacht kan het wel eens tegenvallen)

Na een paar keer een lijntje gesnoven te hebben (vooral in combinatie met alcohol :hearteyes:). ben ik het wel lekker gaan vinden.
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is uiteindelijk niet doorgegaan wegens omstandigheden . Toch bedankt voor de info , ik probeer het wel eens als het me goed uitkomt .
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
nog een Mr. op het forum :sunglasses: :beer:
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
halloooww


Vorige week klein lijntje sos gesnoven , ik voelde er niet veel van !


Gistere een hele lijn gepakt , dit voelde ik wel . Lekker chill !


Alleen kreeg ik het zooo warm , niet te doen :P
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr. White zei:
halloooww


Vorige week klein lijntje sos gesnoven , ik voelde er niet veel van !


Gistere een hele lijn gepakt , dit voelde ik wel . Lekker chill !


Alleen kreeg ik het zooo warm , niet te doen :P
Klik om te vergroten...
lol warm van coke ?????
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
zweten , het warm hebben :)
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr. White zei:
Hallo mensen ,
- Als ik een brandende neus krijg is daar iets tegen te doen ?
Klik om te vergroten...

brandende neus heb ik niet :grin:
eerder het gevoel dat hij weg is :P
M
Mr. WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Idd , heb ik ook ondervonden. M'n neus was precies verdoofd
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr. White zei:
Idd , heb ik ook ondervonden. M'n neus was precies verdoofd
Klik om te vergroten...

Jep, en de paar keer dat ik het gedaan heb (heb het vorige week pas voor het eerst gedaan) heb ik ook wat op mijn tanden gewreven, en dat voelt ook verdoofd aan.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brandon zei:
brandende neus heb ik niet :grin:
eerder het gevoel dat hij weg is :P
Klik om te vergroten...

Whoehaha :grin:
T
TheGodfatherLid
01-01-2024, 00:00
#18
je kunt altijd nog meer vragen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."