#1
True story :P
boenkeng zei:Hielke wat is precies het verschil tussen dex en gewone pep?
boenkeng zei:Dex is dus het kleine broertje van pep. Geef mij dan maar gewoon pep hoor. Met dex kan je nog redelijk goed je normale bezigheden doen.
Worden deze 2 soorten ook doorelkaar gehaald als in verkoop?
miss party zei:oke ik had dus aan die gast gevraagd wat hij mij had gegeven en hij had idd perongeluk xtc gestuurd, vandaar dat het behang ging draaien :P maar ik kreeg dus speed van hem 70% zij die... maar ik wil niet snuiven dus ik stop het in een capsule, maar ik weet dus niet hoe te doseren en ik ben bang voor een overdosis dus ik eerst het kontje gevuld en genomen... geen effect, volgende dag dus maar ietsje meer genomen ongeveer het dubbele en dat werkte wel pas na een uur ofzo, maar ik had maar een hele korte piek van ongeveer 3 kwartier ofzo dat ik iets zwete en een hoge hardslag had, daarna had ik het de rest van de dag vet koud...ik moest ook niet klappertanden, maar had wel trillende handen, voor de rest voelde ik me meer wat suffig. komt dit omdat ik te weinig heb genomen of omdat het gewoon schijtspul is? heeft iemand hier ervaring mee?

affa zei:Ten eerste 100% zuiver is bullshit max 73,98% puur.
gemiddeld aantal% varieert van een 8 tot een 50+
En met het blote oog zie je meestal niet veel.
vaak zit er caffeine in, dus dat brand enorm in je neus, voor de rest word je onrustig, hoofdpijn etc etc....darkbull zei:welk risico loop je als je troep slikt?
(ik weet niets van speed, lijkt me wel handig voor de voorjaarsschoonmaak of als je gaat behangen of verhuizen).
Zo te lezen had je gewoon goede speed hoorSnoepende-Neerlander zei:ik had ook geen brandende neus, ik weet echter ook niet hoe zuiver het spul was.
ik werd er alleen maar onrustig van, het gevoel van alertheid alsof de aanval vanuit iedere hoek gelanceerd kon worden. Ook zoop ik bier en martini weg alsof het limonade was en ik voelde er niks van.
leuk om geprobeerd te hebben, maar niet echt mijn ding :P
grave digger !! :Pdoor BoNG op 21 jan 2012 00:28
Same herejaapi zei:hehe, volgens mij heb je gewoon xtc gehad, of loop je te trollen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."