Wie heeft er zoals ik nu wel eens last van een woensdagdipje ipv dinsdagdipje?
#2
Genoeg :P
Het is hetzelfde op een andere dag, vind de dinsdagdip een gezegde worden zo onderhand
#3
Ja hahaha ik heb dat ook. de ene keer heb ik het meteen op zondag. de andere keer op maandag dinsdag of woensdag. meestal toch in de nacht van maandag op dinsdag.
Ik ben voor me zelf falicant tegen blowen door de weeks, maar met zo'n dip doet het toch echt wonderen. ik zorg nu dan ook dat ik na een heftig weekend een goede voorraad woet heb liggen. ben benieuwd hoe dat na 1 mei gaat. moeten we onze op straat gekochte wiet dan ook naar het testcentrum brengen?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.