#1
echt he, wat een kontverhaal. ![:tearsofjoy:]()


Qbase zei:Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA
Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik

trippelh zei:Qbase zei:Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA
Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil??????![]()

Qbase zei:trippelh zei:Qbase zei:Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA
Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik
Ik denk dat dan iedereen die pillen wil hebben 360 mg in 1 pil??????![]()
echt waar ze worden meestal gebruikt op kwartjes en sommige halfjes zoals ik al zij ze zijn gested in centrum en ze komen uit belgie oost-VL.

Tufnut zei:Als je nou had gezegd dat het duiste pillen waren... dan waren het dikke duitsers. Nu denk ik dat zo;n testcentrum in belgiegewoon een domme fout heeft gemaakt
Geef ze een ritalin pil. Zit 120mg methylfenidaat in ja. Heus waar.Tufnut zei:Belgische pillen dus![]()
Qbase zei:Hoi, ik haal de mijne voor 10/st en ze zijn gettest op zuiver 360mg MDMA
Orange Q'tje met breeklijn op achterkant klein maar dik

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."