Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWappen met XTC

Wappen met XTC

19 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik en mijn vriendin doen sinds kort aan wappen.
Klik om te vergroten...

Dat is XTC nemen? :confused:

Iedereen reageert er anders op, maar zo te horen gaat het over als ze zich op haar gemak voelt, kwestie van wennen denk ik.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wappen is een sexavond onder invloed van drugs. XTC en GHB zijn daarvoor populaire middelen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tufnut zei:
Wappen is een sexavond onder invloed van drugs. XTC en GHB zijn daarvoor populaire middelen.
Klik om te vergroten...

Thx. Als oudere ben je niet zo bekend met die termen. :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zijn toch vaak mensen van onze leeftijd die hiermee bekend zijn. Vooral omdat het vooral een swingersding is.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb 1x un q gehad , en toen gingen we , woowww da was egt zoooo goddelijk hahahahahah.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen.
Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke.
Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. :(

Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad. :)
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoepende-Neerlander zei:
ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen.
Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke.
Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. :(

Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad. :)
Klik om te vergroten...

Ja ik heb op het andere forum ook al heel vele dingen en tips gehad, morgen gaat het weer gebeuren en hopen dat het dan helemaal goed gaat.

Het is zeker leuk om te doen! je moet alleen een vriendin hebben die daar open voor staat. mja we hebben al 4 jaar een relatie en sinds een half jaar doen we het. Eerst moest ze er niks van weten totdat ze nieuwsgierig werd van mijn verhalen hoe leuk het is
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus je hebt je vriendin aan de drugs geholpen!?! Laat je schoonouders het maar niet horen; dalijk moet je aan de drugstest....
viewtopic.php?f=10&t=31998 :wink:
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tufnut zei:
Dus je hebt je vriendin aan de drugs geholpen!?! Laat je schoonouders het maar niet horen; dalijk moet je aan de drugstest....
viewtopic.php?f=10&t=31998 :wink:
Klik om te vergroten...


hahahah laten ze het inderdaad maar niet horen!
Ik denk eerder dat ik uit hun familie verbannen wordt dan dat ik een drugstest moet doen hahah
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vorige week weer gewapt!

Het was helemaal super! Ze heeft geen last gehad van nare gedachtes! :hearteyes:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goeie zaak!
Heb je enig idee hoe het komt dat ze nu geen enge gedachtes had?
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoepende-Neerlander zei:
Goeie zaak!
Heb je enig idee hoe het komt dat ze nu geen enge gedachtes had?
Klik om te vergroten...

Ik denk omdat we er van tevoren veel over hebben gepraat en dat ze daardoor minder nerveus was en meer kon genieten van de mdma
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij komt het idd omdat je vriendin goed op haar gemak was gesteld door dat jullie er over gepraat hebben. En ook zijn de goede dosissen natuurlijk belangrijk.
Maar als het nu goed is gekomen zal dat in de toekomst ook wel zo zijn :wink:
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoepende-Neerlander zei:
Volgens mij komt het idd omdat je vriendin goed op haar gemak was gesteld door dat jullie er over gepraat hebben. En ook zijn de goede dosissen natuurlijk belangrijk.
Maar als het nu goed is gekomen zal dat in de toekomst ook wel zo zijn :wink:
Klik om te vergroten...

Goede dosissen zijn inderdaad belangrijk. Maar zij neemt best veel voor haar gewicht. Ze neemt 3 kwart pil (oranje Q-dance) en de tweede een halve. Neemt ze minder dan voelt ze er niet bijzonder veel van. Ik neem 1 hele en daarna een halve. Zij weegt 60 kg en ik 90, dus vindt ik nogal apart, mja als zij zich er lekker bij voelt :wink:
a
abczLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu 3 keer xtc gebruikt, en heb dit 3 keer gehad.
Mijn 1ste keer kwam het uit het niets en was het na 10 seconden weer weg.
Maar toch vond ik dat zo kut dat ik er aan bleef denken.
Mijn 1ste en 2de keer vond ik geweldig. Maar nu weet ik het niet meer had de laatste keer een ander soort trip zat meer in een space ofzo. Had ook niet het idee dat ik echt hard ging.
Enja heb nu ook niet echt zo iets van ja ik wil weer een keer gebruiken
j
joene86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo allemaal, ik kijk hier al eventjes rond maar heb nog nooit iets gepost.

Ik en mijn vriendin doen sinds kort aan wappen. We hebben het nu 2 keer gedaan in 6 maanden tijd.
Voor haar was het de eerste keer, maar voor mij al vaker.

Nu is mijn vraag, Na een tijdje als hij lekker ingeslagen is, krijgt mn vriendin hele nare gedachten van; Doe ik hier wel goed aan, en van alles en nog wat waar ze aan denkt.. negatieve gedachtes schieten door de hoofd.
Ik heb altijd door dat er wat is want dan word ze stil, dan praten we er eventjes over en dan is het helemaal weg en is ze weer geil en wap en vind ze het hardstikke leuk.

Iemand idee hoe dit kan? of hoe we er kunnen voor zorgen dat het niet gebeurd?

(sorry voor mn warrige verhaal)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#17
waarschijnlijk heeft ze dat idee al voor inname.........an na inname als er over gepraat is dmv xtc makkelijk beinvloedbaar en vind ze het niet erg meer.........maar lekker en geil
b
breatheLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moet het gewoon uit der hoofd praten op het moment dat je het door hebt. Ik heb dit ook wel is gezien dat mensen helemaal niet goed werden die deden het voor de eerste keer en toen ze op hun vaagst waren begonnen ze in ene over dat ze zich schuldig voelde tegen over hun ouders en over teleurstelling en weet ik het wat er niet allemaal der uit kwam. Gewoon met ze 2e rustig praten beetje knuffele :P en dan moet het wel goed komen. Maar waarom dit gebeurt dat mag Joost weten. :rolleyes:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Staat ze er wel echt achter dat ze gebruikt? Is ze vooraf bang dat ze die gedachten krijgt?
P
PartyHardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi TS, heb dit zelf ook meegemaakt. Het kan, zoals hierboven beschreven, liggen aan de teleurstelling e.d. Ook is het mogelijk dat je vriendin er niet helemaal achter staat. Bij mij was het gewoon de "angst" (om het zo maar even te noemen) om de controle te verliezen, denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."