Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspower buttons

power buttons

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan iemand me even helpen?

ben afgelopen n8 naar een feestje geweest en had maar 1 power button of ook wel Q-dance genoemd. ik heb hem daar rond half 10 in genomen bij het opkomen even moeten overgeven wat ik normaal al niet doe maar ok kan gebeuren. tegen half 3 was het meeste van het effect wel weg en tegen 5uur naar huis gaan slapen. maar nu zo n 16 uur na iname heb ik nog altijd wat verwijde pupillen, meestal is dit bij mij na ongeveer 8 uurtjes of gewoon na mijn slaap wel weer weg nu dus niet
is dit niet raar vooral omdat het maar 1tje was ?
grtz
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je een oranje q-dance in 1 keer genomen? Vind je het gek dat je over je nek gaat :wink:
Meestal zitten die dingen op 150mg tot en met 180 mg!
Als jij dan geen 150 kilo weegt, dan kan ik het me voorstellen dat je ff moest nekken :wink:

+ 5 uur voor een pil is ook normaal en dat van die verwijde pupillen kan nu eenmaal voorkomen :wink: Vooral omdat je een goeie dosis had.
(Heb je ze laten testen?)
D
DaphnepsychoztxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook Q gebruikt. Zijn super! Echt nice gewoon :hearteyes:
Ik had toen ik wakker werd ook nog wat verwijde pupillen, maar dat zal wel bij elke pil zijn. (:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Morningweedzor zei:
Heb je een oranje q-dance in 1 keer genomen? Vind je het gek dat je over je nek gaat :wink:
Meestal zitten die dingen op 150mg tot en met 180 mg!
Als jij dan geen 150 kilo weegt, dan kan ik het me voorstellen dat je ff moest nekken :wink:

+ 5 uur voor een pil is ook normaal en dat van die verwijde pupillen kan nu eenmaal voorkomen :wink: Vooral omdat je een goeie dosis had.
(Heb je ze laten testen?)
Klik om te vergroten...
neen heb ze niet laten testen. ze hadden me wel gezegd dat ze redelijk heavy waren, maar ik weeg toch ong 80 kilo en ben md gwn dus d8 ik dat het niet zo'n impact zou hebben en vooral niet na 1tje :) . maarja heb zeker wat gefeest en dat is het belangrijkste :wink:
dank je voor je reactie
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
zal wel weer weg gaan, gewoon niet op focussen en volgende keer misschien niet in een keer een joep pakken maar verdelen in halfje ofzo. En bovendien is het niet vreemd dat je je raar, brak of anders voelt na die chemische troep. wel leuke troep moet ik zeggen :tearsofjoy:
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ze 2 weken geleden gebruikt, die van ons zijn getest op 185 mg. We begonnen met een halfje, na een uur nog een halfje, en 2 uur daarna nog een halfje. Geweldige nacht gehad!! Zoveel goede herinneringen waar ik niets meer van weet :wink:
Z
ZandHavikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben groot fan van deze aan/uit-knopjes. Ik heb ze zelf ook, en ze bevatten inderdaad tussen de 150 en de 180mg M. Echter, bij deze jongens moet je nooit een hele in een keer wegtikken!

Wat ik altijd doe, en daar space ik em mooi op is halfje aan het begin, na een uurtje kwartje en half uur tot uur later andere kwartje. Als je de knopjes op die manier gebruikt heb je een hele mooie avond.

Over je afterglow: Dat heb ik zelf ook, ongeacht welke pillen of M ik neem. Mijn lichaam is niet zo heel erg goed met het afbreken van de M en mijn uit-space duurt 2 tot 3 keer zo lang als bij mijn vrienden. Het is me meer dan eens overkomen dat ik op zondagmiddag rond een uurtje of een met vrienden belde en zij weer volledig 'back to normal' waren, zat ik nog lekker te genieten van de uitspace.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZandHavik zei:
Wat ik altijd doe, en daar space ik em mooi op is halfje aan het begin, na een uurtje kwartje en half uur tot uur later andere kwartje. Als je de knopjes op die manier gebruikt heb je een hele mooie avond.
Klik om te vergroten...
mooi heb ze vanavond weer kzal hem zo eens proberen en dan zal ie wel goed kome :hearteyes:
thx voor de reacties
grtz
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpeedyGonzalis zei:
Ik heb ze 2 weken geleden gebruikt, die van ons zijn getest op 185 mg. We begonnen met een halfje, na een uur nog een halfje, en 2 uur daarna nog een halfje. Geweldige nacht gehad!! Zoveel goede herinneringen waar ik niets meer van weet :wink:
Klik om te vergroten...

Even offtopic :P Maar goede herinneringen waar je niets meer van weet ? :beer:
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#10
Morningweedzor zei:
SpeedyGonzalis zei:
Ik heb ze 2 weken geleden gebruikt, die van ons zijn getest op 185 mg. We begonnen met een halfje, na een uur nog een halfje, en 2 uur daarna nog een halfje. Geweldige nacht gehad!! Zoveel goede herinneringen waar ik niets meer van weet :wink:
Klik om te vergroten...

Even offtopic :P Maar goede herinneringen waar je niets meer van weet ? :beer:
Klik om te vergroten...

Hmm... misschien dat je weet dat het vet was maar niet meer waarom ofzo? Beetje wazige zin ja :tearsofjoy:

En ik heb laatst in een club ook een halve q-dance naar binnen gedaan. Anderhalf uur ervoor dacht ik voor het laatst een boterham met kaas op, en toen we halfuurtje binnen waren het halfje gedropt, begon op zich vrij snel te werken maar merkte niet echt het mega vette gevoel wat ik zeker wel met triforce heb, is het mss omdat ik 2 weken ervoor op dreamfields al 2 halfjes triforce had gedaan? Ik weet dat deze twee soorten allebei een even hoge dosis hebben, dus het zal wel aan mijn tolerantie liggen ;D
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#11
@urtinriZ:
Ik bedoelde inderdaad dat ik een geweldige avond heb gehad, maar dat ik niet weet waarom, heb geen idee wat ik in die club heb uitgespookt, maar het was echt geweldig. Ik vat het altijd samen als, goede herinneringen waar ik niets meer van weet :wink:

Eerste keer dat ik deze gebruikte nam ik er 2.5 en dat was helemaal een vage avond :rock:

Het ligt trouwens niet aan je tolerantie, maar aan het feit dat je 2 weken ervoor nog gebruikt had, aangeraden is om 3 maanden ertussen te laten zitten. Heeft met je serotonine te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."