Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, dat klopt wel. Maar toch blijf ik er van overtuigd dat die rooie duifjes die ik laatst voor de 2de keer heb gekocht bij mijn dealer gewoon 'goed' zijn. Zodra hij een nieuwe lading heeft laat ik ze weer testen. Dealers kopen hun waar vaak ook weer ergens in, en dat gaat vaak pas vanaf een groot aantal, 100 ofzo. Dus als ik 1 keer een duif heb gekocht bij die dealer en die is getest weet ik vrijwel zeker dat als ik voor de 2de keer die rooie duiven koop dat er niks aan de hand is. Afgelopen vrijdag heb ik wel op vertrouwen een onbekende pil van een vriend ingenomen, witte diamantjes, dit was gewoon xtc. Maar na het bericht van die 4 doden weet ik vrijwel zeker dat ik voorlopig geen pillen meer slik die ik zelf niet heb laten testen!"
"Momenteel helemaal niks. Heb wel altijd veel gesport. Heb nu 2 jaar niet meer intensief gesport, en ben in die tijd 15 kilo aangekomen (weeg nu 90 en ben 1.74) dus dat is behoorlijk wat. Ben nu weer van plan om om 5 keer per week te gaan trainen zoals voorheen. 2 keer cardio, 3 keer bodybuilding. Dit wil ik combineren met een proteïne dieet. eigenlijk wel grappig dat drugs het goede in me teweeg brengt terwijl het onwijs slecht is. De enige reden dat ik weer wil gaan sporten is mijn gezondheid, ik voel me niet ongezond maar overgewicht is wel ongezond. En omdat ik dus redelijk vaak drugs gebruik vind ik het een must om te gaan sporten, alleen al voor het gevoel!"
"Ik wou dus net een nieuwe topic over dit onderwerp aanmaken, maar aangezien jij dezelfde vragen stelt die ik ook wilde stellen, hou ik deze topic nauwlettend in de gaten"
"Ik ben echt een Lacoste fanboy. Ik draag dan dus ook het liefste Lacoste (duh!!) Ik draag ook vaak bloesjes van Silvercreek. Af en toe doe ik ook wel eens een zwarte colbert over mijn polo's of over mijn bloezen, een nette casual look vind ik dat. verder altijd een spijkerbroek, met een bruine of witte riem, en daar onder casual nette zwarte of bruine schoenen. het ging eigenlijk alleen maar over het shirt maar ach, ik kon het niet laten"
"Hallo mensen! Na ongeveer een jaar (tussendoor 2 weken niet) geblowd te hebben, ben ik afgelopen maandag samen met een goede vriend gestopt. het niet blowen zelf heb ik totaal geen moeite mee en gaat mij gemakkelijk af. Waarschijnlijk omdat ik mijn eerste joint meestal pas na 22.00 opstak. Het in slaap vallen is echter een ramp! Ik weet echter niet of dit door het stoppen alleen kont, aangezien ik een lange geschiedenis van 'insomnia' heb. Ik heb altijd moeite gehad met in slaap vallen, als ik wil gaan slapen ga ik alleen maar over allerlei dingen en avonturen die mij nog te doen staan denken. vrijwel nooit negatieve gedachten gelukkig. Nu is ook de voornaamste reden dat ik doordeweeks ben gaan blowen vanwege mijn slaapproblemen. zelfs medicienen op doktersvoorschrift mochten niet baten. wiet is tot nog toe het enige middel wat helpt. De reden dat ik gestopt ben is omdat ik niet afhankelijk wil zijn van een middel en omdat mijn ouders en vrienden zich zorgen maakte om mijn gebruik (drugs worden wel gebruikt in onze groep maar er hangt toch een soort taboe op, zeker met dagelijks gebruik). Maar ik zat eens te denken, ook al tijdens mijn gebruik. Veel mensen zeggen dat zij lui en loom worden van cannabis. Dat ze zich sneller verslapen en minder snel actie willen ondernemen, dat ze 's ochtends fitter zijn sinds ze gestopt zijn etc. en dan vraag ik me af, ben ik dan de enige persoon die daar totaal geen last van heeft? Ik ben altijd al een lui persoon geweest deels door mij zelf en deels doordat ik dus niet kon slapen. Ik merkte echter dat in dat jaar dat ik geblowd heb, ik ne bijna niet meer versliep, minder lui was, fitter opstond en natuurlijk kon slapen. Als ik dit tegen sommige vrienden van mij zeg dan begrijpen ze dat allemaal niet. Omdat zij lekker kunnen slapen ' savonds. Ik krijg dan ook de indruk dat men denkt dat de zogenaamde verslaving spreekt. Dat ik excuusjes verzin om te blowen. Dit ben ik heel goed bij mezelf nagegaan en ik weet 100% zeker dat dit niet zo is. Ik durf zelfs te beweren dat als ik had geblowd toen ik op school zat, Ik mijn HAVO dik had gehaald. Door dus op tijd in slaap te vallen en dus fitter op te staan ondat ik dan veeeeeeel langer slaap. Ik vraag me dus af of er meer mensen zijn die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt of meemaken? Ik wil wel blijven stoppen, doordeweek althans. Maar ik ben bijzonder nieuwsgierig of keerdere mensen dit zo ervaren. Neerlander"
"Heej mandragora! excusus voor de late reactie. Hahaha wat jij verteld is precies wat ik van de meeste ex-verslaafden hoor. Het klopt inderdaad dat je van blowen wat minder sociaal wordt. dit merkte ik ook bij mezelf, ik vond dit echter best prettig omdat ik altijd overdreven sociaal ben. Ik denk tegenwoordig ook meer aan mezelf. Het slaap probleem is er nog steeds, het verslapen is ook weer terug dus Nu heb ik het geluk dat ik een aardige cent heb opgebouwd en voorlopig wel even zonder werk vooruit kan, wat ik mezelf momenteel wel even gun om alles weer op een rijtje te krijgen en te proberen die slaap problemen tegen te gaan. Niets werkt tot nog toe. ik sport enorm veel (dit deed ik ook al toen ik nog blowde, maar nu nét iets meer) en mijn bierbuik begint te slinken dus dat is positief. ik merk inderdaad wel dat ik overdag wel enigszinds energieker ben maar daar houd het dan ook bij op. Ik ga in Januarie weer beginnen met een opleiding en hopenlijk zijn de slaap problemen dan opgelost. Zo niet, dan overweeg ik toch weer om te gaan blowen als remedie. Heb al 2 opleidingen verneukt door mijn slaap problemen. Ik ben echter wel bang dat ik mezelf dan weer moeilijk in de hand kan houden, een joint voor het slapen gaan kan theoretisch gezien wel, maar in de praktijk pakt dat toch vaak heel anders uit oh ja en nog een ding, ik weet dat je veel gaat dromen als je bent gestopt maar wat ik me nu toch allemaal droom is echt heel erg vaag. Alleen maar over seks, ook nog eens met goede vriendinnen van me (niet dat ik dat niet zou willen ) echt heel vaag. het zet me toch wel aan het nadenken. Zou het te maken kunnen hebben dat blowen je testostoron verlaagt, en dus als je stopt dat weer terug komt? Nouja ik weet het ook niet. Groetjes, Neerlander"
"Hahhahaha grappig om dit nu weer terug te lezen. Man man man, wat ben ik blij dat ik niet meer blow. Mijn leven is er alleen maar door verbeterd. Het was wél de verslaving die sprak"
"Dat met die stemmen in je nek snap ik precies! Dat had ik ook, alsof ze gewoon achter je aan fietsten of liepen. Ook had ik hallucinaties dat ik een man op een ladder zag klimmen en dat er allemaal mensen om mij heen liepen. Maar dat van die bloemen, Bankjes en kastelen heb ik nog niet mee gemaakt. Moet ik zeker maar eens een keer gaan proberen"
"Ja, 2-cb lijkt me ook zwaar relaxt, moet maar eens rondneuzen in mijn omgeving of iemand daar misschien aan kan komen. Ben erg nieuwsgierig naar deze drug."
"it'sme zei: Ik houd het toch even voor gezien nu...........ik woon helemaal in het zuiden Klik om te vergroten... Ja man, ik woon midden limburg, heb onlangs nog een paar duifjes gehaald waarvan ik weet dat die goed zijn want die heb ik al eerder gehad. Maar voorlopig koop ik f niks meer, en als ik koop laat ik ze natuurlijk eerst testen. Ben best wel geschrokken van dit bericht."